Ит Лидери

Total Immersion стъпи у нас чрез Топ Типс Интерактив

Computer World

Френската компания Total Immersion стъпи на българския пазар, като предостави лиценз на софийската цифрова агенция Топ Типс Интерактив за ползване на патентованата софтуерна платформа D'Fusion. Партньорството ще даде възможност на българското дружество да предлага ИТ приложения и услуги, свързани с разширена реалност (augmented reality), базирани на D'Fusion. Топ Типс Интерактив е единственият партньор на френския разработчик до момента, обясни на 27 април доц. Пламен Радински, ръководител на Топ Типс Интерактив. Технологията може да се използва чрез PC и лаптоп с уебкамера, и чрез различни мобилни устройства – смартфони, iPad, а до 2-3 години ще навлезе и в set-top box устройствата, тоест в устройствата за домашна употреба и в такива за стационарно ползване с телевизори, оборудвани с много голям екран, уеб камера и процесор, посочи Радински.

Ръководителят на Топ Типс Интерактив разкри, че бизнес целите на компанията са на първо време да запознае конкретните потребители на софтуерните решения с възможностите, произтичащи от партньорството с Total Immersion, и от своя страна те да популяризират продуктите и услугите до крайните потребители. Основни клиенти на приложенията за разширена реалност биха били представителите на сектора на бързооборотните потребителски стоки, образованието, рекламата, медицината, козметиката.

Аугментираната реалност позволява най-персонифицирания начин за комуникация между краен потребител и производител, марка, продукт и услуга, като ангажира не само визуалните сетива, но и участието на човека.

Total Immersion поддържа офиси във Франция и Великобритания, Северна Америка и Азия. Фирмата е изградила една от най големите партньорски мрежи за разширена реалност с портфейл от над 80 доставчици на решения в световен мащаб.

Томас Балдуф, директор „Продажби“ за Германия, Австрия, Швейцария и Източна Европа на Total Immersion, представи възможностите и перспективата на аугментираната реалност за области като реклама, достъп до цифрово съдържание, цифров контакт с клиентите, маркетинг, брандиране, промоции, увеличаване на приходите, визуализацията, потребителски опит, новите дигитални медии, социалните мрежи, представяне на продукти.

Двете фирми се надяват да подпомогнат осъществяването на ключови проекти, както на правителството, така и на водещи браншови организации и бизнес отрасли.

Двамата мениджъри декларираха, че това няма да е единствената публична проява, а ще бъде последвана от серия срещи до средата на есента.

За всички желаещи да се запознаят с текущото състояние на технологията, практическото й приложение до момента и перспективите пред разширената реалност четете тук.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X