Ит Лидери

Microsoft Dynamics CRM се предлага за 30-дневно безплатно тестване

Computer World

Microsoft България дава началото на кампания, при която всички желаещи могат да тестват безплатно Microsoft Dynamics CRM за 30 дни, и то с помощта на сертифицираните CRM партньори на компанията Intelligent Systems, LLP България, Pias Credere, Technologica и Paraflow, това стана ясно на пресконференция на 12 януари, водена от Орлин Дочев, директор „Решения за управление на бизнеса" и Иво Дрешков, мениджър партньори „Решения за управление на бизнеса".

България има уникалната възможност да се присъедини към страните, в които Майкрософт предлага тази услуга, каза Орлин Дочев. - Това, от една страна, е резултат от пазарното търсене и зрелостта на пазара, а от друга - реакция на силно конкурентния пазар на онлайн CRM решения. Предлагането като услуга, чрез заплащането на ниска фиксирана месечна такса, позволява придобиването и използването на решение от най-висок клас от фирми с по-ограничени финансови възможности."

Регистрацията за тестването се случва през сайта на Microsoft България и включва три стъпки, като при втората се избира партньор за кампанията. Инициативата ще трае до края на юни 2010 г., но ако е успешна, може и да продължи.

Потребителите могат да изпробват пълната функционалност на системата на български език, без да е необходимо да ангажират ресурси за инсталация и първоначална настройка на системата. Решението е хостнато на един от няколкото сървъра, подготвени от партньорите на Microsoft България и буквално в рамките на минути желаещите могат да започнат да въвеждат данни или да импортират предварително подготвени шаблони.

Не е предвидено ограничение за броя на заинтересованите потребители, които ще могат да се запишат за участие - подготвени са достатъчно сървъри с голям капацитет, а партньорите са готови да помагат на много потенциални клиенти.

За разлика от стандартния пакетиран софтуер, бизнес приложенията се внедряват и поддържат от обучени сертифицирани партньори, сподели Иво Дрешков. - Затова в процеса на избор и внедряване на една такава система, партньорът по внедряването има ключова роля. Нашите партньори, участващи в тази инициатива, са 100% ангажирани по време на пробния период и сме сигурни, че ще бъде използван пълният потенциал на системата по най-добрия начин. Нашето предложение не е просто поредният CRM пакет на пазара, а цялостна услуга за оптимизиране на бизнеса на нашите клиенти."


След приключването на пробния период потребителите имат възможност да продължат работата си със системата, като запазят всички въведени данни и настройки. Това е възможно, като закупят от своя партньор лицензи в зависимост от начина, по който искат да използват системата. Възможно е, както да се продължи използването ú като услуга, така и да се направи локална инсталация, като тези варианти не са окончателни и миграцията ще бъде възможна.

Решението обслужва служители, партньори и граждани, с което от компанията подчертават, че инициативата е отворена за всички, не само за бизнеса. То може да се използва за групова работа при тестването, както всъщност се процедира и при реалната работа с него. От Microsoft твърдят, че е много удобно за организациите, които не знаят предварително точния броя на потребителите на решението или за онези, които имат сезонно променлив брой на потребителите.

Функционалните възможности на системата отговарят на нуждите както на малките и средни предприятия, така и на големите организации. Продуктът предоставя платформа за цялостно управление на процесите на маркетинг, продажби и следпродажбено обслужване. Гъвкавата архитектура позволява на клиентите да дефинират детайлно специфичните за техния бизнес процеси и модели от данни.

CRM системите тепърва навлизат, но пазарът вече е относително зрял - реализират се все повече проекти, все повече конкуренти преминават към предлагането на такива продукти, според Орлин Дочев. Затова и в Microsoft България считат етапа на общото запознаване на потребителите у нас с този тип решения за приключил. Това води и до следващата логична стъпка - детайлното представяне на Microsoft Dynamics CRM, за което се очаква да допринесе и безплатното тестване.

Единственият начин да покажем,че сме по-добри от другите, е това да се отворим" - заяви Дочев.

Започващата кампания е напълно нова за Източна Европа, но не е непозната на пазарите на Западна Европа и САЩ, където тя вече е пожънала успехи. В Дания тя е довела до превръщането на 10% от участниците в тестването в клиенти на Microsoft Dynamics CRM, като половината от тях са решили сами да хостват продукта, а другата половина се е насочила към хостване при датския партньор на компанията. Интересен факт е, че в Унгария системата е внедрена в полицията.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X