Пандемията увеличава важността на мобилните технологии
Мобилните технологии продължават да играят важна роля, докато светът се бори пандемията от Covid-19, сочи нов доклад на App Annie. Използването на приложения, техните покупките и използването им са се засили, тъй като много хора и бизнеси са увеличили използването на мобилни устройства.
Този бум предизвиква сериозен интерес от страна на рискови капиталисти. Според AppAnnie средствата се фокусират върху решения за финансови услуги, транспорт и търговия - но интерес се отчита във всички сектори.
Към момента цели 26% от общото глобално рисково финансиране се насочва към предприятия с фокус върху мобилните решение. Финансовите вливани я тази насока през миналата година са достигнали 73 млрд. долара.
Този бум предизвиква сериозен интерес от страна на рискови капиталисти. Според AppAnnie средствата се фокусират върху решения за финансови услуги, транспорт и търговия - но интерес се отчита във всички сектори.
Към момента цели 26% от общото глобално рисково финансиране се насочва към предприятия с фокус върху мобилните решение. Финансовите вливани я тази насока през миналата година са достигнали 73 млрд. долара.
Мобилните технологии проникват и в ежедневието, както по време на работа, така и свободното време. Това води до забележителни промени в начина, като например американците отделят 8% повече време за мобилни устройства, отколкото за гледане на телевизия, се посочва още доклада.
Този модел се наблюдава по целия свят. Потребителите в Индонезия, Бразилия, Индия, Мексико, Аржентина и Южна Корея прекарват над четири часа на ден в използване на своите смартфони и таблети и повечето други държави не изостават.
Промяна при корпоративната употреба
Работата от разстояние принуди организациите да търсят цифрови решения, които да позволят комуникации с партньори и клиенти, като резултатът е сериозен ръст в търсенето на бизнес приложения. AppAnnie съобщава, че времето, прекарано в използване на такива продукти, е нараснало с 275% на годишна база през последното тримесечие на 2020 г.
Разбира се, от гледна точка на трафика, продължаващ доминирането на игрите, социалните и видео приложенията. Въпреки това са налице и интересни изводи за въздействието на мобилните устройства и COVID-19 върху работата и комуникациите. Например приложения като Twitch и Discord, продукти за комуникации в общности като Nextdoor, както и продуктите за плащания бележат ръст, настигайки традиционните лидери в това пространство.
Също така потребителите все повече осъзнават необходимостта от защита и приложения за обмяна съобщения с именно такъв фокус, като Signal, се радват на все повече внимание.
Индустриална трансформация
Приложенията за финанси, инвестиции, образование и поддържане на физическа форма отчитат бум. Приходите от електронни книги пък се покачиха с 30%.
Използването на финансови приложения като цифрови портфейли като Apple Pay, за финансови услуги и заеми, както и за търсена инвестиции, продължава да расте. Докладът казва, че активността на фондовия пазар през мобилни устройства се е повишила с 55% в световен мащаб, като Robinhood, Cash App, TD Ameritrade, Yahoo Finance и Webull Stocks са най-популярните инвестиционни приложения.
Същото важи и за търговията на дребно. Amazon, Walmart, eBay, Target и Instacart привлякоха огромно количество потребителско внимание през миналата година. Услугите за доставка на храна също отчитат 105% увеличение на употребата на годишна база на повечето пазари.
Вероятно най-важният извод от данните на App Annie е, че мобилните устройства стават критични за всяка част от живота. Изглежда е неизбежно мобилният достъп да се превърне във форма на базово човешко право, тъй като без него става невъзможно пълноценното участие в все по-дигитализираното съвременно общество.
Този модел се наблюдава по целия свят. Потребителите в Индонезия, Бразилия, Индия, Мексико, Аржентина и Южна Корея прекарват над четири часа на ден в използване на своите смартфони и таблети и повечето други държави не изостават.
Промяна при корпоративната употреба
Работата от разстояние принуди организациите да търсят цифрови решения, които да позволят комуникации с партньори и клиенти, като резултатът е сериозен ръст в търсенето на бизнес приложения. AppAnnie съобщава, че времето, прекарано в използване на такива продукти, е нараснало с 275% на годишна база през последното тримесечие на 2020 г.
Разбира се, от гледна точка на трафика, продължаващ доминирането на игрите, социалните и видео приложенията. Въпреки това са налице и интересни изводи за въздействието на мобилните устройства и COVID-19 върху работата и комуникациите. Например приложения като Twitch и Discord, продукти за комуникации в общности като Nextdoor, както и продуктите за плащания бележат ръст, настигайки традиционните лидери в това пространство.
Също така потребителите все повече осъзнават необходимостта от защита и приложения за обмяна съобщения с именно такъв фокус, като Signal, се радват на все повече внимание.
Индустриална трансформация
Приложенията за финанси, инвестиции, образование и поддържане на физическа форма отчитат бум. Приходите от електронни книги пък се покачиха с 30%.
Използването на финансови приложения като цифрови портфейли като Apple Pay, за финансови услуги и заеми, както и за търсена инвестиции, продължава да расте. Докладът казва, че активността на фондовия пазар през мобилни устройства се е повишила с 55% в световен мащаб, като Robinhood, Cash App, TD Ameritrade, Yahoo Finance и Webull Stocks са най-популярните инвестиционни приложения.
Същото важи и за търговията на дребно. Amazon, Walmart, eBay, Target и Instacart привлякоха огромно количество потребителско внимание през миналата година. Услугите за доставка на храна също отчитат 105% увеличение на употребата на годишна база на повечето пазари.
Вероятно най-важният извод от данните на App Annie е, че мобилните устройства стават критични за всяка част от живота. Изглежда е неизбежно мобилният достъп да се превърне във форма на базово човешко право, тъй като без него става невъзможно пълноценното участие в все по-дигитализираното съвременно общество.