Е-Търговия

еMAG отчете над 1 милион продукта и 4 400 търговци на българския пазар

Иван Гайдаров

Миналата седмица платформата за електронна търговия eMAG проведе за първи път в България ежегодния си Ден на търговците - ексклузивно събитие за една от най-големите общности от онлайн предприемачи у нас, готови да работят като част от дигиталната икономика и да развиват бизнеса си в национален и в международен план. България е първият пазар след Румъния, на който започва да функционира платформата eMAG Marketplace и към днешна дата над 4400 търговци предлагат над 1 милион активни продукта в българския Marketplace на eMAG. Само за последната година той е нараснал с 28%, а тази се очаква увеличение с 39%, като целта на платформата е да има 5500 търговци до края на фискалната година.

Денят на търговците в eMAG се проведе чрез виртуална платформа, като в него участваха членове на българския Marketplace на компанията, представляващи 50% от общия месечен брутен обем на търговията на платформата.

"Пред себе си имаме огромна възможност, тъй като цялата търговия се насочва към онлайн средата. eMAG се трансформира в търговска инфраструктура; ще имаме нови услуги за клиентите във връзка с обслужването, цените, доставката и улесняване на пазаруването. Пожелавам ви заедно да се разрастваме и да използваме всички възможности, стоящи пред нас", обясни изпълнителният директор на eMAG Юлиян Станчиу. По думите му активната клиентска база на eMAG е 658 000 към края на месец юни.

Валентин Кунторов, директор на eMAG Markeplace България, от своя страна заяви, че делът на продажбите на платформата продължава стабилния си растеж - 29% от общите онлайн продажби и 49% от общия брой продадени продукти през 2019 г., като 41% от активните търговци предлагат опции за картови плащания.

От eMAG обявиха и някои бъдещи стъпки, част от стратегията и усилията на компанията да предлага на партньорите на техния Marketplace възможности за растеж на продажбите чрез трафик, но също така и чрез обучение и подкрепа за развитие. Сред основните нови проекти са: eMAG Academy - с видеоуроци, инструкции за функционалността на платформата, новини и други подходящи материали за Marketplace търговците; интеграция на куриерите - позволяваща на клиентите да проследяват своите поръчки, автоматизирайки и ускорявайки процеса на доставка с повече опции; мобилно приложение за eMAG Marketplace търговци; и eMAG реклами, което ще даде възможност на продавачите да промотират своите продукти в платформата.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X