Интернет

300 млн. са достигнали ежедневните потребители на Zoom през април

Мария Динкова

Във връзк с пандемията от коронавирус, която подтикан служителите да работят дистанционно у дома, видеоконферентните разговори придобиха огромна популярност, а един от печелившите е Zoom, пише Engadget. Компанията обяви своите приходи за първото тримесечие на 2020 и разкри, че в сравнение със същия период миналата година броят на потребителите, които имат повече от 10 служителите се е увеличил с 354% до 265 хиляди.

Приходите на компанията също са се повиши, достигайки до 328,2 млн. долара - което представлява ръст от 169% спрямо миналата година. "Ние надскочихме 300 млн. ежедневни потребителите - безплатни и платени, които са са се включили в срещи в Zoom през април 2020. За сравнение през декември 2019 този брой беше 10 млн", коментират от компанията.

В допълнение ръст се отчита и при времето, прекарани в срещи. През януари броят на минутите е 100млн., а само за няколко месеца до края на април се надхвърлят два трилиона.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2021 съгласно Общи условия за ползване

X