Е-Търговия

Vivre отчете продажби за над 200 млн. евро за осем години

Иван Гайдаров

Онлайн търговецът на мебели и дизайн за дома Vivre отбеляза осмия си рожден ден с положителен ръст. Според последните данни Vivre Deco и Vivre Logistics отчитат продажби за повече от 200 милиона евро и изградена мрежа с над 800 000 потребители от девет държави в Европа.
Обработени и изпълнени са общо над 4,8 милиона отделни поръчки, като преобладаващата част от доставките са с адреси в Румъния, България, Унгария и Хърватия. Българите пък вече седем години са сред най-поръчващите от богатия каталог на Vivre.

През първите четири месеца от годината продажбите на компанията запазват възходящия си тренд, отбелязвайки увеличение с 42% в сравнение със същия период на 2019 г. Над 350 000 поръчки са направени през уебсайта на Vivre между януари и април 2020 г., като надвишават праговата стойност от 22 млн. евро. Увеличението се дължи, както на увеличаващия се интерес към онлайн пазаруването, така и на извършените подобрения в оперативния поток и логистичната верига. Друг важен фактор, който допринася за положителния тренд и увеличава трафика в уебсайта през периода, е принудителната домашната изолация.

"Резултатите, които отчитаме за първите осем години доказват, че стратегията ни за ускорен растеж работи. Развиваме бизнеса си в динамична среда и трябва постоянно да се приспособяваме към нуждите и предпочитанията на клиентите си. Желанието за продуктово разнообразие нараства. Това налага концентрация на усилията ни към скъсяване на времето от представянето на продукта в уебсайта, до доставката му до вратата на купувача. Успоредно с това непрекъснато мислим за приятното преживяване на нашите потребители. Продължаваме инвестициите си в управлението, маркетинга и социалните дейности, стремейки се към бърз и устойчив растеж", заяви Моника Кадоган, изпълнителен директор на Vivre.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X