Кариера

За седмица 140 000 посещения на платформите за е-обучение отчете издателство Клет

Владимир Владков

Най-много време учениците отделят на учебниците по математика, биология и чужди езици.

Над 140 000 посещения в платформата си за електронно обучение отчете издателство "Клет България", като данните са за периода 15 до 21 март. Достъпът до разработените над 50 хиляди дигитални образователни ресурси чрез платформата IZZI бе отворен за всички желаещи на 13 март. В момента учителите и учениците имат свободен достъп до над 450 електронни издания, допълват от "Клет България".

Използването на тези ресурси непрекъснато расте, като средният брой активни потребители на дневна база надминава 23 000. Само за две седмици са създадени над 30 000 нови профила на родители и ученици, а новите регистрации на преподаватели, предпочели платформата, са над 15 000, допълват от издателката група, позната с марките Анубис, Булвест 2000 и Klett. "Всяка минута онлайн са почти 2000 ученици, родители и преподаватели. Средно за периода 13 март до 1 април потребителите прекарват по 29 часа в обучение, като най-популярен е учебникът по английски език за 4-и клас, следван от същите учебници, но за втори и трети клас.

Статистиката показва още, че най-много часове за използвани учебниците на "Анубис" и "Булвест 2000" от 2016 г. по "Биология и здравно образование" за 7-и клас, "Математика" за 3-и и 4-и клас, "Литература" за 5-и клас, "Човекът и природата" за 6-и клас, както и читанката за трети клас. От материалите по чужди езици най-предпочитани са учебниците и учебните тетрадки по английски език Super Minds for Bulgaria за 2., 3. и 4. клас, а учебникът Aspekte Junior für Bulgarien Kursbuch е водещото помагало по немски език.

Статистика за потребителите на платформата IZZI по градове за периода 15 до 21 март 2020

© Клет България

Статистика за потребителите на платформата IZZI по градове за периода 15 до 21 март 2020


Най-много потребители, естествено, има в област София (36% от всички), или близо 67 хиляди потребители, следва област Варна с над 10 хиляди потребители, а Пловдив и Бургас са с по 8800 ученици, учители и родители.

"Винаги сме вярвали, че българският учител е отдавна подготвен за дигиталната ера, и тези резултати доказват точно това, каза Милена Константинова, ръководител екип "Електронни проекти" в "Клет България". - Нашата дългосрочна стратегия включва не само създаване на нови и интерактивни дигитални ресурси, но и засилване на подкрепата към учителите на всички нива - от уебинари до развитие на уменията им."

Издателството е предоставило на учителите и дигитален пакет за подкрепа при работа от вкъщи, надграждащ предоставения на преподавателите в началото на 2020 г. пакет "Заедно до върха 2020". Новият пакет включва уебинари, директна телефонна линия за консултации, свободен достъп до учебници, отстъпки за поръчки през електронния магазин, както и видео уроци, излъчвани в партньорство с МОН и Българската национална телевизия. "Средно над 500 учители вземат участие в уебинарите на издателството", допълват от "Клет България".

Снимка на Jan Vašek от Pixabay




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X