Е-Търговия

Голям интерес към нови продукти заради ограничителните мерки

Владимир Владков

Всички, които са затворени по домовете си заради пандемията с COVID-19, трябваше да адаптират живота си. Това доведе до необходимостта да се купуват продукти, към които по-рано не са проявявали никакъв интерес, заявяват от сайта Statista.

"Да вземем за пример бидето. Според данни на анализатора Glimpse, интересът към онлайн покупката на това приспособление за баня е скочил с 379 процента за период от 30 дни до 31 март. Разпределението между хората, които преглеждат този продукт с истинското намерение да купят такъв, и на желаещите да разберете какво изобщо представлява биде, остава неясно. Въпреки това Glimpse казва, че нивата на "интерес" се определят чрез "стотици милиони сигнали за поведение на потребителите от мрежата".

"Първото място" обаче е за всякакъв тип приложения за безработица, интересът към които е скочил за 30 дена с 4733%. Сред другите продукти, към които интересът се е повишил значително, се вижда ясен акцент върху поддържането на здравето и физическия тонус, докато сме ограничени в нашите домове, с огромно увеличение от 725 процента за дъмбели и 532 процента за дъвки с витамин С. Мишка за лаптоп, комбинирана с външен монитор, също е много удобна за онези "късметлии", които могат да работят от дома си по време на кризата.
Infographic: Products Suddenly Interesting During a Lockdown | Statista You will find more infographics at Statista

По-важен е обаче огромният ръст на интереса към приложения и продукти, подпомагащи дистанционната работа. Увеличението при Zoom (все по-използвано и за дистанционно обучение, и за виртуални срещи на правителства) e 875%, при Skype - 550%, a при Slack - 55%. Най-голям скок обаче отбелязва Microsoft Teams с над 1100% за този едномесечен период.

Ръст на интереса към решения за дистанционна работа за 30-дневен период според <a href="https://meetglimpse.com/covid19/" target="_blank">проучване на Glimps</a>

© Данни на Glimps

Ръст на интереса към решения за дистанционна работа за 30-дневен период според проучване на Glimps


Снимка на justynafaliszek от Pixabay




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X