Социални Мрежи

Проблемите с коронавируса са възможност за комуникационните доставчици в Китай

Владимир Владков

Докато китайското правителство продължава да се бори с епидемията от коронавирус и да намери лечение, ситуацията е предоставила страхотна възможност за продуктите на водещите производители на технологии, предлагащи услуги за общуване и съвместна работа, заявиха от GlobalData.

Всички сектори в момента изпитват негативното въздействие от епидемията, като производствените компании затварят офиси, магазини и фабрики в целия Китай, ограничават пътуванията на служителите из страната.

На фона на тази сложна ситуация водещите компании, присъстващи в Китай, се стремят да продължат бизнеса си възможно най-обичайно. Служителите в Google са били помолени да работят вкъщи или да удължат празника си за Китайската Нова година, докато компании като Goldman Sachs, HSBC, Standard Chartered, Procter & Gamble са разрешили на служителите си, които се връщат от Китай да се възползват от отдалечения модел на работа.

На фона на тези сценарии при организациите, насърчаващи отдалечената работа, се очаква експоненциален ръст на видеоразговорите и телефонните обаждания, тъй като все по-голям брой хора ще организират срещи с клиенти и вътрешни брифинги на екипите чрез приложения или платформи за сътрудничество.

Според Сунил Кумар Верма, водещ анализатор в GlobalData,:"Епидемията от коронавирус в Китай предлага уникална възможност за доставчиците, предлагащи комуникационни услуги и приложения за сътрудничество. Организациите трябва да продължат да си сътрудничат, за да останат силно продуктивни."

GlobalData изчислява, че общите разходи в Китай за приложения и услуги комуникация и сътрудничество ще са за около $40,8 млрд. през 2020 г. От тях "услугите" са 91%, а софтуерът / приложенията - 8%. Тази сума може значително да се увеличи, в зависимост от това колко дълго продължава да е активно огнището на заразата.

"Очаква се общият трафик на данни в мрежата на телекомите да нараства експоненциално, тъй като компаниите ще взаимодействат практически със своите колеги в засегнатите от огнището региони. Голяма част от тези хора ще дискутират през приложения за видеочат или друг софтуер / платформи за производителност като WeChat, Skype и Zoom", добавя Верма.

На практика акциите на Zoom поскъпнаха значително в началото на февруари 2020 г. на фона на нарастващия склонност на все повече компании да намалят бизнес пътуванията и да се пренасочат към онлайн услуги, предлагани от тези доставчици на услуги за сътрудничество.

Други известни доставчици на софтуер и платформи за сътрудничество като LogMeIn, Fuze, WebEx, join.me и "Byby" също се възползват от необходимостта от ефективен механизъм за сътрудничество между екипи, намиращи на отдалечени едно от друго места.

Китайските доставчици също ще се възползват от ситуацията. Облачно базираната услуга на Tencent за видео конференции Tencent Meeting (в добавка към WeChat), DingTalk, управлявана от AliBaba, и WeLink, предлагана от Huawei, са само част от офертите на местните играчи.

Все повече служители работят свързани чрез инструменти за сътрудничество, а то е основно в дейността на всички предприятия. В новата ера тези инструменти поддържат облачно внедряване, което позволява на предприятията да мащабират бързо техните възможности по време на пикови периоди. Въпреки предизвикателствата, поставени от епидемията, ситуацията предлага взаимноизгодни сценарии за доставчиците и за потенциалните клиенти за нормално протичане на работните процеси, поне докато епидемията от короновирус не бъде поставена под контрол", допълва анализаторът от GlobalData.

Снимка: Pixabay.com




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X