Интернет

Disney + с бърза заявка за основна роля на стрийминг пазара

Иван Гайдаров

Новата стрийминг услуга Disney +, която се очаква да се превърне в един от най-сериозните конкуренти на Netflix, отчита впечатляващ старт. По същество това показва как една компания успешно може да навлезе с гръм и трясък на наситен медиен пазар и веднага да окаже влияние. Няма съмнение, че полето на стрийминг услугите в наши дни е препълнено, но Disney успява да се оформи като сериозен фактор още в началото благодарение на достъпна цена, библиотека с познато и любимо съдържание на поколения потребители и, разбира се, ново горещо съдържание като The Mandalorian.

Въпреки че все още няма официални показатели, обрисуващи на 100% старта на Disney +, ранните доклади показват, че услугата бързо се разраства и вече има милиони нови абонати. В деня на старта от Disney публикуваха прессъобщение, че е регистрирано "изключително търсене с повече от 10 милиона регистрации".

В светлината на това нов доклад на изследователската компания Apptopia съобщава, че интересът към Disney + изобщо не е намалял от момента на стартирането на платформата и приложението вече е изтеглено на над 22 милиона мобилни устройства. Нещо повече, изследователите твърдят, че ангажираността на потребителите е висока, като приблизително 9,5 милиона използват приложението ежедневно. Това са забележителни цифри за услуга, която е едва на четири седмици.

Струва си да се отбележи също така, че изследванията на Apptopia измерват само инсталациите на мобилни устройства и не включват изтегляния в приемници, както правят от Apple TV например. Казано по друг начин, действителният брой потребители на Disney + може да е дори по-голям, отколкото предполагат данните на Apptopia.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X