Интернет

Теленор с нова услуга – застраховка за смартфони

Computer World

97% от населението на България над 15-годишна възраст използват мобилни услуги, като 74% от тази група разчитат на смартфони. Това важи и за 88% от потребителите между 7 и 14 години, сочи проучване на един от основните телекомуникационни доставчици у нас – Теленор. Затова и компанията предлага нова услуга, която да гарантира на клиентите ѝ, че ще могат да разчитат на своите устройства в 100% от времето.

Програмата “Смартфон протект” предлага застраховка на мобилните устройства, закупени от Теленор, която, в зависимост от избрания застрахователен продукт, осигурява на клиентите на оператора защита при случайна повреда или кражба на устройството.

Мобилните устройства отдавна са много повече от средство за комуникация. Използваме ги за работа, навигация, пазаруване и още за новини и забавления. Повредата или кражбата на тези устройства може съществено да наруши ежедневния ни ритъм, а в живота няма бутон за пауза. Затова ние предлагаме на нашите клиенти възможност да защитят своите устройства чрез достъпна, лесна за разбиране и използване застрахователна услуга. Това е част от нашата амбиция да предложим на своите клиенти възможно най-доброто потребителско преживяване, както от ползването на нашите услуги, така и в обслужването и грижата за тях“, коментира главният маркетинг директор на телекомуникационния оператор, Горан Маркович.

 

Клиентите на абонаментните планове за мобилни услуги на Теленор, които закупят чрез плащане в брой или получат по договор за лизинг от оператора мобилно устройство, за което се предлага застраховката, могат да се възползват от “Смартфон протект”, като сключат застрахователна полица.

На разположение на клиентите на Теленор са два застрахователни продукта - “Смартфон протект” предлага защита в случай на случайна или злоумишлена повреда на устройството, а “Смартфон протект+” добавя към това и защита в случай на кражба.

Застрахователната премия зависи от цената без абонамент на устройството в Теленор и избрания застрахователен продукт. Тя се заплаща като месечна такса и се включва в месечната сметка на клиента. Всички клиенти на Теленор, които сключат застраховка “Смартфон протект” или “Смартфон протект+” до 30 април 2019 г., няма да заплащат първата месечна застрахователна премия.

При настъпване на застрахователно събитие, което е покрито от условията на полицата, клиентът е необходимо да заяви това чрез обаждане на кратък номер 123. В случаите, в които повредата подлежи на ремонт, устройството ще бъде ремонтирано в сервиза на Теленор, а когато това е невъзможно - устройството ще бъде заменено с ново от същата марка и модел или аналогично, ако застрахованото устройство вече не се предлага.

В случай на одобрена от застрахователя щета, клиентът ще заплаща и сума за самоучастие, която е предварително уточнена в застрахователния му договор. Не се предвижда изплащането на парично обезщетение за настъпили щети.

Подробна информация за размерите на месечните премии и самоучастия устройствата, за които се предлага застраховка, и съответните условия на застрахователните продукти ще бъде публикувана на официалната страница на компанията, както и в магазините на Теленор.

 


Теленор с нова услуга – застраховка за смартфони

© Computer World, Computerworld.bg

Застрахователната полица може да бъде сключена в момента на покупка или вземане на лизинг на устройството като избраният застрахователен пакет не може да бъде променян. Полицата е безсрочна и може да бъде прекратена по всяко време от клиента, без неустойки.

Услугата ще се предлага във всички магазини на оператора от 29 март 2019 г.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X