Интернет

Клиентите на Speedy ще контролират интелигентно пратките си

Владимир Владков

От днес клиентите на куриерската фирма Speedy ще могат да контролират своите пратки с интелигентно приложение. Функцията “Smart контрол” е безплатната и чрез нея клиентите ще управляват в реално време мястото и времето на доставка. Компанията изпраща до тях линк чрез кратко текстово съобщение на мобилния им номер или чрез Viber. През тази връзка клиентите стигат до страница, на която могат да потвърдят, да откажат, да пренасочат или да пренасрочат получаването на пратката си, обясняват от Speedy. Функцията дава удобен достъп до My Speedy, приложението на Speedy за цялостно клиентско обслужване. Функцията е разработена от вътрешния ИТ отдел на компанията. 

Функцията „Smart контрол“ се отваря директно в браузъра на телефона, на таблета или на компютъра на клиента. Той може и да копира линка и да постави в избран от него интернет браузър. Функцията показва къде е пратката и какъв е статусът й. При пренасочване на пратката клиентът има възможност да избере да получи пратката си на адрес, различен от първоначално посочения, като избере а до един от петте най-близки офиса на Speedy или до автомат за пратки.

„Тази опция е безплатна в рамките на населеното място. В зависимост от часа на пренасочване, пратката може да бъде доставена в същия работен ден или на следващия“, обясняват от компанията. Другата нова безплатна опция на интелигентния контрол е отлагането на доставката за следващ ден според плановете и графика на клиента, който може и да откаже получаването.

От Speedy обещават, че скоро клиентът ще вижда не само текущото местоположение на своята пратка, а и да проследява в реално време докъде е стигнал неговият обслужващ куриер. Компанията обслужва над 700 000 клиента и общо 12 милиона пратки годишно. Компанията разполага и с развитата ИТ инфраструктура и доставя пратки не само на територията на България, но и до всяка точка на света, благодарение на партньорството с DPD – най-голямата мрежа за сухопътни доставки в Европа. „Външният пазар осигурява около 8% от приходите на компанията, като този дял се удвоява в последните години, обясняват от компанията. - За отличните резултати допринесе и въвеждането на услугата Express Balkans – единна тарифа за българския, румънския и гръцкия пазар.“

Фукцията има версия на английски, но смарт контролът е достъпен само за пратки, адресирани до България. "Проследяването на пратка в чужбина е отделна функционалност, достъпна на сайта на Спиди", допълват от компанията.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X