Интернет

Нова облачна услуга на Telenor България подпомага счетоводителите

Владимир Владков

Telenor България разработи нова услуга за бизнес клиентите, този път насочена към счетоводните отдели на фирмите. Платформата Хартии.online представлява облачна услуга, която предоставя бърз и универсален метод за обмен на фактури и други финансови документи както вътрешно в организацията, така и към външни счетоводни къщи. „Ефективният модел на работа на услугата позволява да се избегне натрупването на фактури и счетоводни документи в края на месеца, както и евентуалното им загубване“, обясняват от мобилния оператор.

Счетоводители от фирмите снимат или сканират фактурата си и я качват в платформата Хартии.online. „Оттам документът автоматично се появява в профила на счетоводителя, който може да го обработи в удобен момент. Всички фактури са автоматично класифицирани според часа и датата на изпращане и получаване, което позволява по-лесното им проследяване. Информацията, която до момента е въвеждана ръчно от хартиени носители и изображения, сега може да бъде копирана и качена директно в счетоводната система, която клиентът използва“, добавят от Telenor България.

Услугата дава достъп до всички необходими фактури по всяко време. „По този начин отпада нуждата да се събират, съхраняват и разменят хартиени копия на този тип документи“, допълват от компанията. С технология за оптично разпознаване на символи (OCR) потребителите могат да търсят по ключови думи, цифри и други данни в целия текст на фактурата. „По този начин може да бъде намерена стара фактура само по дума, която се съдържа в нея“, допълват от Telenor.

Как работи услугата?

 

От оператора уточняват, че платформата е съобразена и с Общия регламент за защита на личните данни (GDPR), като предоставя сигурна и защитена среда на клиентите. "В улеснение на счетоводителите и с цел запазване на конфиденциална информация за всеки клиент, информацията се съхранява в отделни папки", казват от компанията.

„Предимство на Хартии.online е, че цялата информация е събрана в един интерфейс - не е нужно да ползвате различни потребителски имена и пароли за достъп до различни интерфейси в зависимост от конкретния клиент. Това улеснява управлението на счетоводните документи и ускорява процеса на обработка на фактурите и съответно – на комуникация с клиентите. В Хартии.online можете както да архивирате фактурите, така и да определяте техния статус и да търсите по ключови думи, които се съдържат в самия документ“, допълват от Telenor.

Услугата Хартии.online се предлага за 11,99 лв. на месец при сключване на двугодишен договор, а при 12- месечен договор цената е 14,99 на месец. В тази цена влизат неограничен брой документи и търсения, като всеки клиент е необходимо да има отделен акаунт. По време на договора фирмата може гъвкаво да управлява броя лицензи, които използва, в зависимост от своите нужди и броя клиенти, които обслужва.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X