Интернет

Функцията Stories на Facebook набира все по-голяма популярност

Computer World

Facebook наистина разочарова инвеститорите с резултатите си от второто тримесечие и мрачните перспективи, които бяха очертани пред компанията, но това не означава, че всичко около най-голямата социална медия в света е в черни краски. Всъщност, една от причините за предупрежденията за забавяне на ръста на приходите през следващите тримесечия е успехът на сравнително новия формат Stories в платформите на Facebook. Първоначално представен в Instagram през август 2016, форматът Stories е силно вдъхновен от една от най-популярните функции на Snapchat и постепенно намери своя път към всички приложения на Facebook. 

Инструментите Stories на Instagram и Status на WhatsApp отдавна задминаха Snapchat по отношение на броя на ежедневните активни потребители и Stories на Facebook вероятно е следващият конкурент, който ще направи това. Продължаващото пренасочване на потребителите към този тип инструменти за сметка на обикновените постове на стената се очаква да се превърне в ново предизвикателство за Facebook, защото не е ясно дали новият формат може да бъде толкова ефективен, когато става дума за монетизация, колкото основният информационен канал на социалната мрежа. "Дали ще спечелим толкова приходи, колкото от News Feed? Честно казано, не знам", коментира оперативният директор на компанията Шерил Сандберг в сряда. Но трябва да се има предвид, че ситуацията беше подобна и когато се появи нуждата от преминаване към подходяща за мобилна употреба форма, а тогава Facebook успя да се справи наистина добре с тази сеизмична промяна. 





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X