Интернет

Една четвърт от е-търговията в САЩ е през смартфон

Владимир Владков

В ранните години на смартфоните индустриалните експерти не очакваха те да имат голямо въздействие върху онлайн пазаруването. В началото екраните на телефоните бяха твърде малки и неудобни за осъществяване на целия процес по избиране, проверка и плащане без подходяща допълнителна клавиатура.

Сега седем години след пускането на първия iPhone можем да кажем, че смартфоните са се превърнали в жизнеспособно средство за пазаруване за много американци.

Благодарение на по-големи екрани, оптимизирани за мобилна употреба онлайн магазини, специализирани за смартфон приложения и лесни възможности за плащане и проверка и, разбира се, на таблетите, мобилните устройства днес „държат“ почти една четвърт от всички онлайн плащания в САЩ.

 

Според данните на comScore, степента на преминаване на онлайн пазаруването в мобилно изживяване зависи предимно от продуктовата категория. Мобилният дял на похарчените долари за е-търговия варират от 13% при компютърния хардуер до над 58% за продукти в категорията играчи и продукти за хобита. Общо за всички продуктови категории през мобилни устройства са платени над 23% от всички пари, похарчени за е-търговия през третото тримесечие на 2017 г., докато през същото тримесечие на 2010 г. „мобилният дял“ е бил едва 2%.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X