Интернет

Мтел, Viber и Алтерко с партньорство при корпоративните комуникации

Computer World

Корпоративните клиенти на Мтел вече могат да изпращат MS и Viber съобщения през единна платформа, благодарение на ново партньорство между телекома, Viber и Алтерко.

„Това е много добра възможност, която дава изключителна гъвкавост и отваря нови бизнес хоризонти за нашите клиенти – коментира Симеон Донев, старши директор „Маркетинг“ в Мтел. – Услугата е достъпна още сега и всеки наш корпоративен клиент може да се възползва от нея веднага.“

„Благодарение на партньорството ни с Viber и Мтел вече всеки бизнес може да изпраща рекламни съобщения до 700 символа, включително лого, картинка, бутон, който да води към желана онлайн дестинация (страница, профил, друго) – коментира Александър Балкански, изпълнителен директор на Теракомюникейшънс АД, която е част от холдинга Алтерко АД. – Това е изключителна възможност за всеки бизнес да подобри комуникацията с клиентите си и да разширява неограничено възможностите спрямо ползваните досега канали за маркетинг през SMS и еmail.“

„Радостни сме да отворим нова страница за потребителите ни в България, която ще им даде възможност да са по-информирани и винаги да са в час с най-новите промоции, услуги и продукти на любимите си брандове – коментира Атанас Райков, директор бизнес развитие за ЦИЕ и ОНД на Viber. – Вярваме, че така ще повишим добавената стойност на потребителското преживяване. Важно е да отбележим, че абонатите на Viber няма да бъдат обезпокоявани, без да са заявили интерес. По всяко време те ще могат да блокират съобщенията от рекламодател или канал и да се откажат от по-нататъшното им получаване.“

Въпреки че нашумя предимно около своите умни часовници от серията MyKi Алтерко от години работи в областта на SMS съобщенията в Източна Европа, като месечно изпраща над 15 млн. маркетингови съобщения. От компанията обясняват, че следвайки световните тенденции при доставянето на услуги на своите клиенти партньорството с Viber е естествен ход в нейното развитие.

Според Алтерко един от големите плюсове на Viber пред традиционните канали е възможността да се изпращат големи обеми текстове веднага – хиляди в секунда, както и фактът, че заплащането е само на доставените съобщения. Предимство е и опцията за използване на емотикони и интерактивни стикери в маркетинговите текстове.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X