Интернет

Мобилното приложение Infozone предлага плащания чрез CellumPay

Владимир Владков

Платформата за мобилен маркетинг Infozone вече предлага на своите потребители разплащания чрез системата за мобилни плащания CellumPay, обявиха разработчиците на пресконференция в София.

Безплатното приложение се базира на развиващите се с бърз темп услуги, свързани с местоположението (LBS), като е достъпно през телефони и таблети, работещи с операционна система Android, а вече и iOS. Приложението показва на крайните потребители намиращи се близо до тях търговски обекти, заведения, културни забележителности и други обекти на фирми, бизнес партньори на платформата. В новия вариант на приложението е интегрирана функция за разплащания, така че потребителите ще могат директно да поръчват услуги от включените обекти, да ползват различни промоции и отстъпки, както и да плащат директно през приложението благодарение на интеграцията между ИТ системите на Infozone и оператора на мобилни разплащания Целум България (Cellum).

Мобилната стратегия става важна за всяка фирма, за да запази своята конкурентоспособност, а чрез нашата платформа бизнесът получава нов канал за привличане на клиенти, заяви Стоян Ангелов, маркетинг и търговски специалист в Infozone - търговска марка на българската компания Калатори.

Сред новите функции на платформата, достъпни първо във версията за iPhone и iPad, са пускането на специални оферти, привличане на нови клиенти в близост до даден обект, следване от страна на потребителя на избрани обекти, както и първоначален вариант на социалния аспект на услугата чрез меню за намиране и свързване с приятели, потребители на Infozone. През платформата фирмите могат да стартират различни акции като разпродажби, намаления на определени продукти, като за целта се публикуват ваучери. „Във ваучера фирмата посочва условията на ползването му, например той да важи само в почивни дни вечер или в друго ненатоварено за дадения обект време. Публикува се регулярната цена, отстъпката и крайната цена, която ще плати потребителя. Самото плащане става с натискане на един бутон, ако потребителят има инсталирано приложението CellumPay", добавя Ангелов.

В платформата са включени около 6000 обекта в цялата страна, например Хиполенд София, G-Pring, няколко ресторанта и др. Приложението има около 10 000 инсталации, много от които са направени през мобилния хъб Viva Apps на Vivacom, партньор на проекта. "Над 80% от продаваните от Vivacom смартфони разполагат с предварително инсталиран хъб VivaApps, който в момента включва над 60 актуални мобилни приложения и игри, специално насочени към българските потребители, обяви Христина Борисова от Vivacom. - Предимството на кобрандираните продукти е, че трафикът през тях не се приспада от включените в мобилната услуга обем от мобилни данни".


Мобилното приложение Infozone предлага плащания чрез CellumPay

© Владимир Владков, Computerworld.bg

Платежната услуга CellumPay пък дава възможност да се плаща сигурно и лесно през смартфони с iOS, Android и Windows Phone, добави Светослав Иванов, търговски директор на Целум България. "Стартирахме операциите си през януари тази година и непрекъснато увеличаваме броя на партньори си, добави той. - За 6 - 7 месеца установихме, че все повече българи възприемат идеята за мобилни разплащания, като най-голям е интересът към плащането на битови сметки. Компанията е сертифицирана по стандарта PCI-DSS за защита на транзакциите и е официален партньор на MasterCard, GE Money и KPMG." Сред най-активните бизнес компании, ползващи услугите нa Cellum са Vivacom, Техномаркет, куриерската фирма InTime, както и таксиметровата компания Green Taxi. Сред доставчиците на комунални услуги, които имат договор със Cellum, е Софийска вода. От компанията обаче обещават съвсем скоро да предоставят възможност за мобилни плащане и на много други битови сметки от ВиК дружества, топлофикационни дружества, оператори и други доставчици на услуги от цялата страна. Освен това Cellum планира скорошно разширение на бизнеса в съседни страни чрез местни партньори, на първо време в Сърбия и Черна гора.

Приложението Infozone също „гледа" към чужбина, но на засега се разработва версия на английски език за чуждестранните туристи у нас, задълбочаване на социалния аспект, генериране на по-прецизна статистика, включване на елементи от програми за лоялност, както и автоматизация на отчитането на мобилните плащания. 





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X