Интернет

Facebook достигна 500 млн. потребители

Computer World

На 21 юли сутринта Facebook достигна потребителска база от 500 млн. регистрации,

На 21 юли социалната мрежа пусна новото приложение Facebook Stories, създадено да помогне на потребителите да споделят историите си за този сайт. Но за известно време на тази дата линкът към приложението, както и списъкът с вече споделените истории, не бяха налични, което обаче бе поправено.

Успехът на Facebook дойде след няколко по-тежки седмици за социалната мрежа, по време на които бе оповестено проучване, показващо недоволството на редица потребители във връзка с интерфейса на сайта и политиката относно неприкосновеността на личните данни. По-рано тази седмица Американския индекс за потребителска задоволеност за 2010 г. (2010 American Customer Satisfaction Index) даде на Facebook а „безкрайно нисък" рейтинг. Притежателите на регистрации се оплакват от притеснения относно защитеността на данните им в сайта, както и рекламирането, промените по интерфейса, навигационните проблеми и непрестанните съобщения във връзка с „дразнещи" приложения. Така Facebook се нареди рамо до рамо със съперника си MySpace в дъното на рейтинг класацията, обхващаща 30 онлайн компании.

Другата лоша новина, пред която Марк Цукерберг и неговите подчинени се изправиха, дойде от Inside Facebook - сайтът, следящ използването на социалната мрежа. Оттам обявиха, че броят на новите регистрации от САЩ във Facebook е спаднал драстично от 7,8 млн. през май тази година до едва 320 800 през юни.

Computerworld (САЩ)





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X