Предприемачество

Българска туристическа платформа си осигури инвестиция от 750 000 евро

Иван Гайдаров

Българската туристическа платформа Quendoo успешно затвори сделка за финасиране в размер на 750 000 евро от Vitosha Venturs, фонд за дялови инвестиции, подкрепян от Фонда на Фондовете.

Quendoo e дигитална платформа, която дава възможност на собствениците на ваканционни имоти и хотелиерите да контролират и управляват резервации, разплащания, наличности и канали за маркетинг. Те могат през един единствен дашборд да синхронизират наличности и цени в различни канали за маркетинг, да получават резервации и плащания, както и да максимизират приходите си чрез увеличаване на дела на директни резревации.

Компанията оперира от пет години на пазарите в България, Румъния и Гърция и е собственост на peer-to-peer платформата за резервации arendoo.com. Инвестицията бележи началото на програма за ускорен растеж, като компанията възнамерява да предложи нови продукти и да отвори 30 нови работни места до края на 2022 г. в офисите си в София и Варна.

"Quendoo e българска компания, която има амбицията да играе съществена роля в дигиталната трансформация на туристическия сектор в региона. Хотелиери и собственици на ваканционни имоти са принудени да използват различни комбинации от софтуерни инструменти, за да поддържат адекватно онлайн присъствие. Тези инстументи са в много случаи трудно съвместими, скъпи и трудни за управление. Quendoo предлага решение, интегриращо основните за туристическия сектор дигитални инструменти, което увеличава неимоверно ефиктивноста на управление на туристически обекти", обяснява Горян Върбанов, съосновател на компанията.

Quendoo дава възможност на хотелиери и собственици на ваканционни имоти бързо и лесно да създадат професионален уебсайт с всички необходими функционалности за управление на наличности, резервации и разплащания. В същото време каналният мениджър на Quendoo синхронизира, цени и наличностти с множество платформи за маркетинг и резервации. Платформата позволява и ефективно управление на каналите за маркетинг. Във всеки един момент дадена платформа за резервации може да бъде включена или изключена с цел минимизиране на разходите за комисионни и увеличаване на приходите от резервации.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2021 съгласно Общи условия за ползване

X