Предприемачество

Facebook пусна програмата си за стартъпи

Майя Бойчева-Манолчева

До 31 август стартъпи от Европа, Близкия изток и Азия, които разработват решения в областта на електронната търговия, могат да кандидатстват за участие в програмата Facebook Accelerator: Commerce. Инициативата цели да подпомогне стартъпите по време на Covid-19 пандемията с обучение, менторство и подкрепа и ще даде възможност на 30 стартиращи компании да се включат в 12-седмичната програма, насочена към разработване на продукти и развитие на бизнеса. Ментори ще бъдат служители на Facebook, като участниците ще имат достъп и до продукти и технологии на социалната мрежа.

Кандидатите трябва да са:
  • Базирани в Европа, Близкия изток или Африка;
  • Да са B2B или B2B2C стартъпи в ниво на развитие - от ранен етап на инвестиране до инвестиционен рунд "серия А";
  • Да докажат значителен прогрес в бизнес развитието и печалбата;
  • Да разработват продукт, който дава стойност за потребителите;
  • Да демонстрират иновативна технология или изследване;
  • Екипът да е разнообразен и готов да придобие знания и да си сътрудничи с Facebook.
Решенията трябва да са:
  • Технологии, които дават възможност на компаниите за бързо и лесно качване и управление на продукти онлайн;
  • Решения, които обогатяват функционалността и интелигентността на продуктовия каталог;
  • Технологии, които помагат на купувачите да взимат по-информирани решения за покупка;
  • Нови и интересни решения, които въвеждат иновации и подобряват опита на потребителите при пазаруването онлайн.
Добри примери са решения и технологии, базирани на изкуствен интелект и виртуална реалност.

Оценката на подадените предложения се извършва непрекъснато по време на фазата на подаване на предложенията, което предполага, че първите кандидати имат най-големи шансове. След фазата на кандидатстване и селекция, в периода септември - октомври 2020 година, съвместно с избраните участници ще бъдат заложени целите, а самата програма ще се проведе в периода октомври 2020 - февруари 2021 година.

Новата инициатива адаптира програмата Facebook Accelerator, която оперира в 11 държави, към изцяло виртуална среда, а от Facebook се надяват чрез онлайн формата да обхванат повече участници, в сравнение с традиционната присъствена програма.
Снимка: Pixabay




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X