Предприемачество

Испанският стартъп за перални услуги Jeff стъпва на българския пазар

Мария Динкова

Испанският стартъп за онлайн и офлайн перални услуги Jeff стъпва на българския пазар, като компанията още през декември обяви официалното си навлизане в страната ни. Очаква се да бъдат открити 15 пункта в София и Пловдив, като първите ще отворят врати още в началото на пролетта. Новата услуга ще даде възможност на българските потребители, които водят активен начин на живот и предпочитат да използват свободното си време, за да правят нещата, които обичат, да имат удобно решение на всекидневните си нужди.

"Смятаме, че моментът е идеален - икономиката расте, появяват се различни предприемачески модели, все по-масово се използват онлайн услуги, така че имаме големи очаквания към България. Това, че страната е част от ЕС, е наистина важно за нас", отбелязва изпълнителният директор и съосновател на Jeff Елой Гомез.

Чрез приложението (съвместимо с Android и iOS устройства) потребителите могат да заявят прането им да бъде взето директно от входната врата на дома им, по зададен ден, час и място. Мръсните дрехи трябва да бъдат сложени в специално предназначена за това торба, донесена от доставчика. Те се доставят обратно чисти и изгладени в рамките на 48 часа в удобен час, което предоставя на клиентите свободно време и спестява усилията от прането и гладенето вкъщи. Повечето от потребителите на услугата Laundry Jeff по света са активни, градски хора. За да не се ограничават само до онлайн заявяването на услугата, те имат свободата да изберат дали да направят разходка до най-близкия пункт на Jeff и да оставят/вземат дрехите си сами. Цените, които компанията ще предлага в България, са в зависимост от плана, който потребителят избере. На месечна база ще бъде възможно да се избере между XS и S торба, с включени 4 пранета, съответно за 56 и 72 лв.

Jeff по света
От проучване направено по поръчка на Jeff, става ясно, че прането на дрехи не е сред любимите домакински занимания за активните градски хора със забързано ежедневие. 78% от запитаните намират прането за най-досадната домакинска работа, за която никога не са намирали алтернатива, такава каквато вече е достъпна от едно мобилно приложение. Моделът за пране по поръчка от и до дома създава изцяло нова пазарна ниша, като около 60% от потребителите на Jeff никога досега не са използвали подобна услуга.

"Целта ни е да растем на пазара колкото може повече, така че колко пункта ще открием, зависи от клиентското търсене. Ние сме гъвкави, работим не само в бизнеса с перални помещения, а също и със салони за красота и фитнес зали - Beauty Jeff и Fit Jeff. Започваме от пералните, но през следващите месеци ще включим и другите услуги", коментира Гомез разкривайки, че съвсем скоро българските потребители ще имат възможността да се възползват и от допълнителните услуги на компанията и то през едно и също мобилно приложение.

Стартъпът е основан във Валенсия през 2015 и към момента, само за 2 години след представянето на франчайз бизнес модела й, днес тя го предлага успешно в 40 страни в Латинска Америка, Европа, Близкият Изток и Южна Азия с над 2000 професионални перални пункта и над 2 млн. потребители. България е най-новата точка на световната карта, която посреща иновативния бизнес модел на испанския стартъп. Интересът, на който основателите се радват, им позволява да имат позитивна визия за бъдещото разрастване на услугата.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X