Облаци

Amazon улеснява заключването на облака

Владимир Владков

Ако има един общ рефрен в корпоративна сигурност днес, това е, че никой не иска да се превърне в следващия Sony, Experian, Scottrade, Target или Home Depot. Премествайки работните товари към публична облачна услуга, компаниите могат да оставят част от ежедневните си грижи за подсигуряване на своята инфраструктура в ръцете на професионалисти, които управляват тези услуги.

В сряда , Amazon обяви частен преглед на два продукта, предназначени да помогнат на компаниите да поддържат в съответствие с политиките за сигурност ресурси и работни товари, които съхраняват в облака AWS. Първият се нарича Amazon Inspector и би трябвало да предостави пълен набор от правила, според които клиенти автоматично да проверяват своите приложения. Тези правила могат да включват най-добрите практики в индустрията, стандарти за съответствие и други.

Inspector помага на компаниите да се уверят, че не въвеждат нови проблеми в своите приложения, когато бързат да пуснат в действие нови функции. След като дадена компания закачи Inspector към модели, които съставляват приложение, ще се стартира услуга на Amazon и през определен интервал ще проверява дали то все още е в съответствие с политиките. Ако нещо бъде изключено, администраторите ще получат доклад от Inspector,описващ проблемите, които са забелязани.

Amazon не е обяви цени за услугата, но тя е мощен инструмент за компании, които искат да се уверят, че следват най-добрите практики за заключване на приложения.

Новата услуга AWS Config Rules дава възможност на компании да наложат правила как да бъде конфигуриран всеки от техните модели и да прилагат определени политики, ако тези правила не са спазени. Например компания може да се каже, че всички модели трябва да „се въртят“ в рамките на един виртуален частен облак и автоматично да спира онези, които не са в него. Или в по-малко драконовски случай, те биха могли автоматично да криптират модели, които са стартирани некриптирани.

Amazon има малка колекция от предварително изградени правила, основани на това, което клиентите най-често искат, а онези компании, които се нуждаят от нещо по-различно, могат да изградят свои собствени правила с JavaScript, използвайки функциите AWS Lambda. Услугата струва $2 на активирано правило на месец, а всеки акаунт получава 20000 безплатни оценки на активирано правило на месец. След това компаниите трябва да плащат по $0,10 на хиляда оценки.

Тези услуги наред с други нови функции бяха представени от компанията в сряда. Те са фокусирани върху стимулиране на фирмите да навлязат в нейния облак.

IDG News Service





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X