Облаци

Руският Мариински театър се пренася в облака с IBM Cloud

Computer World

Руският Мариински театър заложи на хибридно облачно решение, което ще позволи на всички зрители по света да гледат представленията на театъра на живо в мрежата през таблет или други мобилни устройства. Театърът избра IBM за разработчик на решението. За това съобщиха на 30 април от ИТ компанията.

Сайтът Mariinsky.tv, който предлага архив на видеа по поръчка, има над 250 000 уникални посещения от цял свят.

Дебютирал с класиките „Лебедово езеро“, „Спящата красавица“ и „Лешникотрошачката“ Мариинският театър забавлява публики от всички възрасти в над 150 държави с едни от най-добрите опери, балети и симфонии още от 1860 година, когато отваря врати.

„За да продължим да поддържаме развиваща се глобална общност от лоялни зрители на театъра, ние имахме нужда от мащабно, хибридно облачно решение, което може да отговори на стандартите за качество, които ние и нашите зрители очакваме, обясни Еужен Барбашин, директор на ИТ отдела на Мариинския театър - Опитахме с различни конкуренти предложения като Amazon Web Services и Microsoft Azure, но зрителите ни все още имаха проблеми със стрийм услугата. Избрахме IBM Cloud, тъй като това решение отговори изцяло на нуждите ни от гледна точка на изпълнение и лесна употреба“.

Преди да започне работа с IBM, театърът излъчва представления онлайн, използвайки собствени технологични решения. Оперите и балетите се записвали, монтирали и излъчвали на стотици зрители от собствен сървър. За да развие своята аудитория, Мариинският театър търси ново и по-сигурно решение, за да доставя безпроблемно онлайн стрийм услугата си, както и да прояви гъвкавост при засилен интерес, което може да означава поддръжка на услугата и при хиляди на брой едновременни гледания онлайн.

С решението IBM Cloud, Мариинският театър вече може да се справя и с големи обеми натоварване. Благодарение на мощната и сигурна SoftLayer инфраструктура на IBM, театърът може да стриймва видео повторения и да намали забавянията и прекъсванията с до 30%. Така по-лесно могат да се управляват промените в броя на зрителите – особено около популярни изпълнения.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X