Кариера

Кока-Кола с безплатна дигитална академия за маркетинг и комуникации

Александър Главчев

Кока-Кола ще повишава уменията и да разшири обхвата от компетенции на млади специалисти в областта на маркетинга и комуникациите чрез безплатна дигитална академия. Програмата ще разкрие тънкостите в създаването и реализирането на стратегиите зад най-популярните безалкохолни напитки в световен мащаб, обясняват организаторите.

Експерти от Системата на Кока-Кола в България ще споделят какви са основните принципи и тенденциите в сферата на маркетинга и комуникациите, как подходът към представянето на портфолиото на пазара се променя и адаптира в динамична среда и кои са начините за успешно достигане до потребителите, изграждане на имидж и социално-отговорни програми.

Инициативата, която е част от програмата на Кока-Кола #YouthEmpowered за подпомагане на кариерното развитие на младежите, съвпада с 55-ата годишина на Кока-Кола в България. Самата академия се реализира съвместно със SoftUni Digital.

Сред темите, които експертите от Кока-Кола ще представят в дигиталната академия, са управление на брандове, онлайн търговия, портфолио мениджмънт, корпоративни комуникации, корпоративна социална отговорност и др. Курсовете са напълно безплатни и са подходящи за студенти в последен етап на обучение, завършили студенти, както и начинаещи специалисти в сферата на управлението на брандове, маркетинг и комуникации.

Академията ще стартира през ноември и ще продължи 5 седмици с 10 лектори от различни отдели, а записването става тук: https://digital.softuni.bg/trainings/3353/coca-cola-digital-academy-november-2020.

За последните 4 години от стартирането на #YouthEmpowered у нас, над 200 специалисти (136, от които - служители от системата) са отделили повече от 3200 часа, за да обучат 7750 младежи в цялата страна.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X