Кариера

Стивън МакЧесни е новият главен директор "Маркетинг" на Acronis

Мария Динкова

Acronis, един от световните лидери в киберзащитата, обяви назначаването на Стивън МакЧесни за главен директор "Маркетинг" . Ветеранът от индустрията с повече от 30 години опит в технологичния маркетинг е заемал лидерски позиции в F5 Networks, Druva и Visio.

"Очаквам с нетърпение да работя в тясно сътрудничество с екипа на Acronis за разширяването на новата индустриална категория - киберзащитата. Ясно е, че традиционните практики за архивиране вече не са достатъчни, което прави киберзащитата необходима. Като главен директор "Маркетинг" на Acronis, планирам да развия нивото на знания в индустрията за този революционен подход," каза МакЧесни.

В новата си роля МакЧесни ще помогне на Acronis да продължи да изгражда осведоменост за значението на киберзащитата, като същевременно ще се съсредоточи върху цялостната маркетингова стратегия за швейцарско-сингапурската компания. В момента той е фокусиран върху ускоряването на прехода от класическия към клауд бизнеса и придобиването и предоставянето на възможности за доставчици на услуги. МакЧесни надгражда успеха на Acronis Cyber Protect, решение за киберзащита на компанията, което предоставя на потребителите уникална, AI-подобрена интеграция за архивиране, анти-малуер и управление на сигурността. То елиминира пропуските в сигурността, които съществуват, и дава възможност на доставчиците на услуги и клиентите да управляват и защитават данните чрез единен интерфейс.

МакЧесни има богат опит в областта на технологичния маркетинг, продажбите и развитието на бизнеса, а наскоро заемаше позицията вицепрезидент по глобален маркетинг в F5 Networks. Преди тази си роля той е бил на различни позиции във F5, Druva и Visio.

"Стивън МакЧесни внася силните си лидерски умения и богатия си опит в нашата компания. В тази си роля той ще помогне да разширим глобалното си лидерство в киберзащитата и да изведем маркетинга на Acronis на следващо ниво," заяви основателят и изпълнителен директор на Acronis Сергей Белоусов.

Опитът на МакЧесни в традиционния, дигитален и партньорски маркетинг ще подобри драстично ефективността на компанията и ще ускори допълнително развитието на Acronis като водеща световна маркетингова организация.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X