Кариера

Първият мастър клас по дигитален маркетинг на Телерик Академия стартира през есента

Мария Динкова

Първият цялостен мастър клас по дигитален маркетинг на Телерик Академия стартира на 9 септември. Той е насочен към специалисти и топ студенти с опит в сферата и има за цел да помогне на професионалистите да изведат кариерата си до следващото ниво. Обучението, което е част от инициативата Telerik Academy Master, ще продължи 3 месеца, 2-3 вечери седмично в Телерик Академия в София. Кандидатстването е отворено до 8 август през сайта на Академията.

"Дигиталният маркетинг е една от сферите, в които експертите непрекъснато имат нужда да изграждат и развиват нови умения, за да бъдат релевантни на пазара на труда и предпочитани специалисти. Затова работихме с водещи професионалисти от бизнеса, за да изградим мастър класа. Това гарантира на участниците, че ще владеят най-добрите световни практики, с които да бъдат много по-ефективни в работата си и да развият кариерата си", коментира Александра Мечкова, изпълнителен директор на Телерик Академия.

Програмата ще изгради търсените от бизнеса умения за създаването и реализацията на ефективни дигитални кампании от край до край. Тя е валидирана от водещи маркетинг асоциация, дигитална агенция и компании в сферата на ИТ, финансите, здравеопазването и управлението на недвижими имоти.

Интегрирано обучение по дигитален маркетинг
В рамките на обучението участниците ще усвоят всички ключови умения в областта на дигиталния маркетинг, сред които стратегическо планиране, създаване на ангажиращо съдържание за уеб, имейл маркетинг, SEO, дигитална реклама, анализ на данни, тестване и оптимизация. Те ще придобият 360-градусов поглед и практически опит с най-новите тенденции и ще се запознаят с нови технологии като чатботове и добавена и виртуална реалност (AR/VR). Участниците също ще работят по реални кампании съвместно с установени и бързоразвиващи се компании, опериращи на българския и глобалния пазар.

От практици за практици
Лектори в курса ще бъдат практици с дългогодишен международен опит, сред които Ина Тончева, маркетинг експерт и съосновател на The Indigitals, работила преди това в Chaos Group, Progress и Telerik, Лили Грозева консултант "Маркетинг и оптимизация на търсенето" във VertoDigital, Паулина Цолова, ръководител "Маркетинг съдържание" в Progress, Иво Шипочки, консултант "Дигитален маркетинг" във VertoDigital и други експерти, включително и от Google.

Кандидатстване
Кандидатите е необходимо да покажат минимум 1 година опит в областта на традиционния или дигиталния маркетинг и да подадат CV на сайта на Телерик Академия до 8 август. Изисква се също да преминат успешно онлайн тест по основи на маркетинга, както и кратък когнитивен тест.
Повече за програмата, лекторите и процесът по кандидатстване в него желаещите могат да научат по време на кариерно събитие на 10 юли от 19:00 ч. в Телерик Академия.

За Telerik Academy Master
Програмата по дигитален маркетинг е част от Telerik Academy Master, която предлага мастър класове за професионалисти с опит, целящи да надградят квалификацията си с познания за едни от най-горещите технологии и теми и да ускорят кариерното си развитие.

Форматът на програмите дава възможност на участниците да съчетават работа на пълен работен ден и обучението си посредством вечерни срещи и такива през уикенда, които са с балансирани интензивност и честота.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X