Кариера

Vivacom създаде нова супердирекция, обединява всички търговски дейности

Владимир Владков

Всички дейности по маркетинга и продажбите на Vivacom ще се ръководят вече от една нова „Търговска дирекция“, съобщиха от оператора. За шеф на новата дирекция е избран Димитрис Лиупис, който в последните 2 години е ръководил звената „Маркетингови комуникации“, „Дигитален и търговски маркетинг“, „Продукти и услуги“, „Клиентско изживяване“ и „Обслужване на клиенти“ на Vivacom.

Считано от 18 март т.г. главният търговски директор на оператора Димитрис Лиупис ще отговаря за управлението на следните функции: „Маркетингови комуникации“, „Дигитален и търговски маркетинг“, „Продукти и услуги“, „Клиентско изживяване“, „Обслужване на клиенти“, „Корпоративни продажби“, „Продажби магазинна мрежа“, „Продажби на едро“, „Дилъри“; „Продажби на радио и ТВ услуги“; „Планиране, отчитане и анализи“.

За управлението на всички тези дейности компанията ще разчита на богатия 25-годишен опит на Димитрис Лиупис в сферата на телекомуникациите. Сред операторите, за които е работил специалистът, са TELESTET (част от Telecom Italia Mobile Group), Q-TELECOM (INFOQUEST Group); GLOBUL (Deutsche Telecom Group), NEXTEL Mexico, MTEL (Telecom Austria Group). „В тях отбелязва редица постижения като директор на ключови функции като „Продукти и услуги“ и „Маркетинг“.

“На новата си позиция Димитрис Лиупис ще работи за утвърждаването на позицията на Vivacom като предпочитан доставчик на телекомуникационни услуги както от крайните клиенти, така и от представителите на бизнеса и правителствения сектор, добавят от оператора. - Той вярва в успеха на поетата от компанията стратегия за предлагане на повече съдържание и добавена стойност към продуктите и услугите, както и постоянно подобряване на клиентското изживяване.“





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X