Кариера

Четири ИКТ компании отличени за отговорен бизнес в конкурса на БФБЛ

Computer World

Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) връчи своите Годишни награди за отговорен бизнес на официална церемония, която на 25 февруари 2016 г. в София. Над 300 гости присъстваха на церемонията. Рекордните 93 проекта, реализирани през 2015 г. от 63 компании, участваха в 13-ото издание на националния конкурс, чиято цел е да отличи и популяризира забележителния принос на отговорния бизнес в областта на образованието, екологията, служителите и цялото общество, както и да мотивира останалите фирми да разгърнат активна социална политика.

Връчени бяха призове в шестте категории: „Инвеститор в обществото”, „Инвеститор в знанието”, „Инвеститор в човешкия капитал”, „Инвеститор в околната среда”, „Маркетинг, свързан с кауза” и „Най-добра социална политика на малко или средно предприятие”, както и на специалната награда „Engage”.

Четири технологични компании бяха отличени в конкурса, като три от тях грабнаха награди в категория „Инвеститор в знанието“. Телерик, а Progress Company спечели първото място в конкурса с проекта „Детска академия на Телерик”. „Хуауей България“ зае втората позиция с проекта „Класна стая на бъдещето”, а третото място беше отредено на „Майкрософт“ с проекта „Кариера в ИТ”.

В категория „Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд“ „Теленор“ се пребори за второто място с проекта си „Open Mind България”. Победител в тази категория е „УниКредит Булбанк“ съвместно със „Съвет на жените в бизнеса в България“ с проекта „Лидерска академия”, а на трето място се класира „Нестле България“ с проекта „Алианс за младежта”.

„Убедени сме, че усилията на компаниите за социално развитие допринасят за постигането на общата ни цел да утвърдим България като добро място за инвестиции, работа и живот”, каза председателят на БФБЛ Ираван Хира при откриването на церемонията.

„Всички вие сте отговорни, устойчиви, иновативни и демонстрирате, че и големият, и малкият бизнес имат своя принос към социални каузи чрез доброволчество, дарителство и проекти от обществена значимост”, каза президентът Росен Плевнелиев в словото си преди да връчи голямата награда „Инвеститор в обществото” 2015, където конкуренцията по традиция бе най-голяма. Първото място в категорията спечели Нова Броудкастинг Груп с проекта „ПРОМЯНАТА за по-добро бъдеще на децата в България”. Подгласници са Райфайзенбанк, класирана на второ място с проекта „Избери, за да помогнеш”, и Дънди Прешъс Металс Челопеч, станала трета с проекта „Подкрепа на развитието на местните общности 2015”.

Победителите и финалистите в останалите категории получиха своите награди от вицепремиера и министър на образованието и науката Меглена Кунева, вицепремиера и министър на труда и социалната политика Ивайло Калфин, кмета на София и председател на журито Йорданка Фандъкова, министъра на околната среда и водите Ивелина Василева, заместник-министъра на икономиката Даниела Везиева и Н. Пр. Ема Хопкинс, посланик на Великобритания у нас.

В категория „Инвеститор в обществото“ на първо място се класира „Нова Броудкастинг Груп“ с проекта „ПРОМЯНАТА” за по-добро бъдеще на децата в България”. Втора е „Райфайзенбанк“ с проекта „Избери, за да помогнеш”, а трета финишира фирма „Дънди Прешъс Металс Челопеч“ с проекта „Подкрепа на развитието на местните общности 2015”.

В категория „Инвеститор в околната среда“ победител е „Девня Цимент“ с проекта „Реконструкция и модернизация на инсталацията за производство на клинкер и цимент в завод „Девня Цимент”. На второ място се нареди „Лидл България“ с проекта „Дай шанс на балканката”, а трети е „Солвей Соди“ с проекта „Нова вакуумна дестилационна група”.

В категория „Маркетинг, свързан с кауза“ първа е „Ейвън Козметикс България“ с проекта „От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата”, следвана от „ИКЕА България“ с проекта „Плюшени играчки в помощ на образованието в България” и „Самекс“ с проекта „Програма „Топъл обяд”.

В категория „Най-добра социална политика на малко и средно предприятие“ на първо място е „АбВи“ с проекта „Ти водиш промяната 2015”, втора е „Евробет“ с проекта „Евробет Талант”, а трета - „Еврофутбол“ с програма „Спортни таланти”.

Специалната награда Engage за ангажираност на служителите в КСО проект, която се определя Международния форум на бизнес лидерите във Великобритания, спечели Адрес недвижими имоти с проекта „Отвори света за децата”.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X