Кариера

Лоран Бинети пое каналните продажби за EMEA региона в Dell

Computer World

Хардуерният производител Dell обяви Лоран Бинети за генерален мениджър за каналните си продажби за EMEA (Европа, Близкия Изток и Африка) региона.

До този момент той заемаше поста генерален мениджър за търговската дейност на Dell в региона на Южна Европа.

Бинети идва на позицията на Емануел Муке, който стана генерален мениджър на Dell France от 1 февруари 2013 г. Муке наблюдаваше продажбите в програмата PartnerDirect на Dell от самото й създаване и помогна за разрастването й до ниво, при което 50% от продажбите на производителя в EMEA идват от партньорските канали.

“Изключително съм благодарен и горд от фантастичната работа, която нашите партньори свършиха през последните 5 години. С тяхна подкрепа, ние изградихме много силен и бързо развиващ се бизнес, и напълно предефинирахме пейзажа на EMEA канала. Лоран Бинети е подходящият лидер, който ще изведе бизнеса ни през каналите за продажба до следващото ниво, и партньорите на Dell ще могат да очакват страхотни перспективи”, заяви Емануел Муке.

Според информация от сайта на Dell Bulgaria, партньори на компанията у нас са Asbis Bulgaria, Dealer direct, Genesys distribution Ltd (Bulgaria), Index Bulgaria, Intelinet Bulgaria, Kontrax JSC, Polycomp, Progress CAD, Stone Computers AD www.stone-bg.net.

“Устойчивият ни фокус върху стратегия, основана на трансформация, и изграждане на портфолио от собствени решения, означава, че ще започнем 2013 г. с най-неустоимите и силни оферти, които някога сме били в състояние да предложим на партньорите си. За да подкрепим стратегията си за растеж, ще продължим да правим последователни инвестиции както в програмата ни PartnerDirect, така и в нашите иновативни технологии и решения. Работейки в тясна връзка с партньорите си, ние изградихме най-силните възможности към днешна дата, и очакваме с нетърпение да продължим това близко сътрудничество в бъдеще.”, коментира и Лоран Бинети.

Бинети се присъединява към Dell през 1996 г. и оттогава заема висши ръководни постове за Източна Европа и нововъзникващите пазари. На тези позиции той разкрива регионални офиси в Източна Европа, създава ново управленско звено за 26 държави, включително Русия, Турция и Израел, и развива фокусирана върху каналите пазарна стратегия.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X