Кариера

Президентът на отдел „Услуги“ в Dell Питър Алтабеф напуска мистериозно

Computer World

Питър Алтабеф, президент на отдел "Услуги" в DellНа 13 януари от Dell обявиха, че ще заменят Питър Алтабеф – президент на $8-милиардния бизнес с услуги на компанията, сериозно подсилен в края на 2009 г. след купуването на Perot Systems – със Стийв Шукенброк, главата на отдел „Големи предприятия“ в Dell.

Алтабеф ще остане с Dell до 31 март.

Има и друга важна промяна – отдел „Големи предприятия“ сега ще се обедини с отдела, отговорен за публични сектор, чийто ръководител Пол Бел ще отговаря за новата структура.

Питър Алтабеф бе главен изпълнителен директор на Perot Systems и след придобиването стана президент на отдел „Услуги“ в Dell, а преди това пък Стийв Шукенброк управляваше услугите на Dell.

Компанията не дава причини за оттеглянето на Алтабеф. Единственият коментар идва от говорителка на компанията. „Интеграцията на Perot е завършена и успешна и за това отговаряше той [бел. ред.: Питър Алтабеф], казва тя.

Отдел „Услуги“ е много важен за Dell. Компанията се стреми да намали зависимостта си от продажбите на компютри и да печели повече от продажбата на софтуер и хардуер за корпоративни центрове за данни, където услугите играят важна роля.

Придобиването на Perot целеше Dell да остане конкурентна на Hewlett-Packard, която купи много по-големият доставчик на услуги  Electronic Data Systems (EDS) за $13,9 млрд. през 2008 г.

Шукенброк е много логичен избор за ръководител на отдел „Услуги“, тъй като преди да се присъедини към Dell през 2007 г. той беше главен оперативен директор в EDS.

IDG News Service (Сан Франциско)





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X