Кариера

Телерик отличен сред най-добрите работодатели в категорията “Малки и средни компании” за трета поредна година

Computer World

ИТ компанията “Телерик” АД се подреди на второ място в категорията “Малки и средни компании” на престижната класация, базирана на проучването на Hewitt “Най-добрите работодатели в България 2009”.
Фирмата специализира в изграждането на User Interfase (UI) компоненти за ASP.NET, Windows Forms и .NET Solutions. Използва още технология AJAX. Телерик бe съответно на



„С годините проучването “Най-добрите работодатели” набира популярност и привличаме все повече компании, които са сред най-големите работодатели в България. Оценяваме и знаем, че управлението на голям брой хора с цел постигането на отлични бизнес резултати е трудна задача, която изисква много ресурси, процеси и отдаденост. Изследването тази година обхвана значителен брой големи компании, и от следващия цикъл планираме да въведем отделна категория за компании с над 1000 души персонал. Ето защо, тази година решихме да отличим най-големия работодател в “Зоната на успеха”, заяви Светла Симидчиева, управляващ съдружник на Мандей Инсайт. В несигурни времена, разликите между “Най-добрите работодатели” и останалите компании се увеличават драстично 81% е делът на ангажираните служители в топ компаниите в сравнение с 49% при останалите компании. Това е още едно доказателство, че най-добрите не само успяват да запазят своите успешни резултати чрез хората, но и да постигнат повече.
Компаниите с над 60% ангажирани служители в Hewitt определят като попадащи в “Зоната на успеха”. Именно тези компании имат доказано по-висока възвръщаемост от инвестицията си в хората и средно 22% над средната възвръщаемост на капитала. Повечето компании в България попадат в Неутралната зона – нивото на ангажираност на служителите в тези компании е между 40 и 60%. Компаниите в Неутралната зона имат добри бизнес резултати и стабилно представяне, но също така и неизползван потенциал свързан с мобилизацията на техните служители.

Тази година прави силно впечатление, че сред областите, които оказват най-голямо влияние върху ангажираността на служителите, са удовлетвореността от свършената работа и съответствието между имиджа на компанията отвън и отвътре – или както вече е популярно да се казва „работодателска марка”, изтъкват от Hewitt.

Проучването “Най-добрите работодатели” се провежда в 10 страни от Централна и Източна Европа – Австрия, България, Чехия, Унгария, Словакия, Словения, Турция, Полша, Румъния и Украйна. Проучването изследва качеството на работната среда в компании, които отговарят на критериите за класиране: организации с повече от 50 служители на пълен работен ден и минимум две години оперативна дейност в съответната държава.
В проучването “Най-добрите работодатели в България” през 2009 г. се включиха 13 176 души, представляващи близо 25 000 български служители и 353 топ мениджъри от общо 91 компании.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X