Бизнес

Accenture с най-голяма бранд кампания за последното десетилиетие

Александър Главчев

Глобалната технологична компания Accenture даде началото на кампанията "Let there be change". Посланието съвпада и с корпоративната цел, която ще заема все по-основно място в дейността на компанията - добавянето на "360° стойност". Тя включва подпомагане на клиентите да трансформират своя бизнес, да преквалифицират служителите си и да повишат нивото на корпоративна устойчивост.

"Големите промени в технологичния сектор трансформират начина на работа и живот още преди COVID-19. В резултат от пандемията станахме свидетели на едно ново ниво на промяна, което изисква компаниите да преосмислят дейността си, така че да подпомогнат възстановяването на икономиката и на цели индустрии", споделя Джули Суит, главен изпълнителен директор на Accenture. "За да се изправим по-силни, имаме само един избор - да възприемем новото, като се уверим, че действаме в полза за всички - клиентите, стейкхолдърите, партньорите и общностите въобще."

Моделът "360° стойност" се основава на промяна в посоката на дейност на бизнеса на Accenture - близо 70% от дейността на компанията вече е в областта на цифровите и облачните технологии и сигурността. Това е решаваща стъпка, която прави възможно съдействието на клиентите за цялостна трансформация на техните бизнеси, уверени са от там. "Следваме същия съвет, който даваме и на своите клиенти, в настоящата ситуация на безкомпромисна промяна - бъдете адаптивни и смели", казва Ейми Фюлер, директор "Маркетинг и комуникации" в Accenture. Настоящата имиджовата кампания стартира едновременно във всички вътрешни и външни канали, чрез които компанията предоставя своите услуги в Северна и Южна Америка, Европа и Азия.

В глобален мащаб, Accenture е на 31-во място в класацията на Interbrand за топ 100 на световните марки, на стойност над 16,2 млрд. долара. От 2002 г., когато компанията дебютира под номер 53, до днес увеличението в остойностяването на марката е над 212%. През изминалата 2019 г. Accenture инвестира близо 900 млн. долара в обучение и развитие, 1,5 млрд. долара в придобиването на други компании и близо 900 млн. долара в научноизследователска и развойна дейност. Наскоро, компанията обяви и създаването на нова платформа, предоставяща множество услуги чрез над 70 000 професионалисти в облачните технологии - Accenture Cloud First. Инвестицията в този проект е на стойност 3 млрд. долара, за три години.





© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2021 съгласно Общи условия за ползване

X