Бизнес

Коронавирусът заплашва и пазара на сензори за изображения

Иван Гайдаров

Продажбите на сензори за изображения отново са крайъгълен камък за бизнеса на Sony в сегмента за смартфони през третото фискално тримесечие на 2019 г. (календарно Q4 2019). В същото време компанията предупреди, че продължаващото разпространение на респираторния коронавирус може да се отрази негативно на глобалната й верига за доставки.

Sony регистрира рекордни продажби от 2,7 милиарда долара в своя Imaging and Sensing Solutions Segment, което е ръст от 29% на годишна база. Японският технологичен гигант печели от желанието на производителите на устройства за по-големи екрани и множество камери с добра резолюция.

Въпреки добрите резултати финансовият директор на Sony Хироки Тотоки предупреждава, че доставките на сензори могат да пострадат от разпространението на болестта, ако производителите на смартфони са принудени да преустановят своите производства в Китай.

Тотоки коментира, че компанията не може да отрече "възможността вирусната заплаха да се разшири до достатъчно голям мащаб", че да навреди на перспективите й. Засега обаче продажбите на сензори за изображения остават силни.

Същото не важи за сегмента на компанията за мобилни комуникации, попадащ в по-широката група Electronics Products and Solutions Segment, която продължава да не се представя добре. Продажбите на мобилни устройства на компанията са паднали с 9%.

На ниво група приходите бележат ръст от 3%.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2020 съгласно Общи условия за ползване

X