Бизнес

Инвестиция от 10 млн. долара ще ускори развитието на Emerging Travel Group

Мария Динкова

Emerging Travel Group – международна група от онлайн туристически компании, позната чрез търговски марки като RateHawk, ZenHotels и Ostrovok – ще получи инвестиция в размер на 10 млн. долара във връзка с постигната договореност с технологичния предприемач Лев Левиев от LVL1 Group и семейната инвестиционна фирма на съоснователите на Playrix Игор и Дмитрий Букманови. Средствата ще бъдат използвани за ускоряване на развитието и международната експанзия на групата, която в момента работи на повече от 100 пазара.

"Възприемаме с ентусиазъм разширяването на дейността на нашият бързо развиващ се глобален бизнес за обслужване на юридически лица RateHawk. RateHawk преуспя в 28 страни, и ние продължаваме да откриваме нови пазари и да създаваме екипи за развитие на бизнеса. Възнамеряваме да се съсредоточим върху продукта, позиционирането му и клиентската поддръжка, за да направим RateHawk основна система за резервации за професионалистите от туристическата индустрия по цял свят", отбелязва Феликс Шпилман, генералният директор на Emerging Travel Group.

RateHawk – платформа за онлайн хотелски резервации за специалисти от туристическата индустрия – от миналата година е достъпна и у нас. Тя разполага с над 1 милион опции за настаняване по цял свят чрез своето API и уеб приложение. Базата данни на групата включва хотели, апартаменти и хостели от 85 доставчика от цял свят и 29 000 директни договора с хотели.

През 2018 г. оборотът на RateHawk се увеличи с над 300%. В тази връзка компанията планира да удвои броя на служителите си във всички страни, а също така да продължава да инвестира в технологии. 25 нови сътрудници ще бъдат наети в 20 държави от Централна, Източна и Северна Европа (Балканите, Балтийските страни, Унгария, Полша, Словакия и Чехия) с цел развитие и запазване на позициите си в региона. През следващата година RateHawk възнамерява също така да подпише над 6 000 партньорски договора (с придобиване на пазарен дял около 45% от пазара на B2B туристическите услуги в 20 страни).

"Впечатлени сме от напредъка на Emerging Travel Group. Взаимодействието "бизнес-клиент" (B2C) запазва водеща позиция на нашия местен пазар. В същото време типът взаимодействие "бизнес-бизнес" (B2B) продължава да се развива активно в много региони. Компанията има стратегия за развитие, цели и достатъчен потенциал за осигуряване на по-нататъшното развитие", споделя Лев Левиев, представител на инвеститорите в Съвета на директорите на Emerging Travel Group.

Услугата RateHawk се използва от над 9 500 специалисти от туристическата сфера в Европа, Близкия изток, Южна Америка и Африка. В нея работят специалисти по развитие на бизнеса от 28 държави. Сайтът е достъпен на 9 езика – английски, немски, френски, италиански, испански, португалски, полски, турски и руски.

През следващата година RateHawk планира да влезе на пазара на Северна Америка като създаде два търговски екипа, един в САЩ и един в Канада за осигуряване на паралелно развитие. В същото време компанията се насочва и към Азия, като ще се съсредоточи върху Сингапур и Малайзия.




© Ай Си Ти Медиа ЕООД 1997-2019 съгласно Общи условия за ползване

X