Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | PR зона
04 дек
2015
 
 

Целта на TICKEY е да пренесе градския транспорт в 21 век

2124 прочитания

TICKEY е бързоразвиваща се startup българска компания, която оперира с мобилни билети в сферата на градския транспорт. Основната идея на TICKEY е да направи по–атрактивен градския транспорт и съответно да провокира повече хора да предпочетат обществения транспорт пред своите коли.

Компанията започва своят път през май 2014г. от състезанието за новостартиращи компании StartUp Weekend Sofia Mobile 2014г., където заема 3-то място и получава покана за участие в пре-акселераторската програма на Start it Smart. През декември 2014г. TICKEY печели финансиране от фонда за рискови инвестиции Еleven в размер на 25 000 евро. Tickey

За да реализира тази идея екипът на TICKEY разработва мобилно приложение, което прави закупуването на билети много по-лесно, бързо и безпроблемно. Спестява  неудобства като чакане на опашки за билети и нужда от налични дребни пари при закупуване на билети и карти за градския транспорт. Всичко, което е нужно, е да се изтегли приложението и само чрез един клик на своя смартфон пътникът избира и закупува билет за еднократно пътуване или карта. Технологиите, които TICKEY използва са iBeacon, геолокация и мобилен интернет. Благодарение на тях TICKEY изпраща нотификация, с която напомня на пътника, че може да закупи своя билет или карта чрез смартфона си  и още по–важно – позволява това да се случи където и да е в превозното средство, без да има нужда от машини за валидиране. Технологията, използвана от TICKEY дава възможност за анализ на пътникопотока, данни за трафика на превозните средства и изготвяне на гъвкаво ценообразуване на база дистанцията, времетраене на пътуването и профила на потребителя.

Посредством приложението пътниците могат да дават обратна връзка относно качеството на транспортната услуга и да оценят контрольора и шофьора на автобуса, като по този начин дават своя принос в оптимизирането на транспортната система. Освен това, приложението дава възможност на потребителите да планират своето пътуване и да изберат оптималния начин за предвижване в градската среда. Допълнителни функционалности са новинарски панел и различните игрови елементи.

Всичко това е реалност благодарение на страхотния екип на TICKEY. Сърцето на екипа се формира благодарение на участия в Startup Weekend Mobile през април 2013г. и Startup Weekend Sofia ноември 2013г., като и на двете състезания екипът печели призови места. 

Почти всички от екипа на TICKEY са с богат опит в сферата на иновациите и технологиите. Екипът се състои от hardware и software специалисти, дизайнер и естествено, хора, които отговарят за маркетинговата и продажбените стратегии на  компанията. Познанията и своя опит те са придобили в международни компании като IBM, KPMG, BBC, Mondelez International и Telerik.

TICKEY комуникира и партнира с две общини в България – София и Бургас, с които води преговори за пилотни проекти. Сериозен интерес към TICKEY проявяват градове от Европа, Близкия Изток, Южна Америка и Индонезия.

Контакти и информация: www.tickey.me; INFO@TICKEY.ME; +359 888 207 563

TICKEY

ICON ICON ICON Tweet it! ICON
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ

Фирмите представят
Успешни внедрявания в малки и средни компании

Успешни внедрявания в малки и средни компании

Практически опит от ERP проекта в „ЕрДжи Консулт“ ЕООД
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.


Слайдшоу

В НОВИЯ БРОЙ

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас