Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | PR зона
04 дек
2015
 
 

Целта на TICKEY е да пренесе градския транспорт в 21 век

1722 прочитания

TICKEY е бързоразвиваща се startup българска компания, която оперира с мобилни билети в сферата на градския транспорт. Основната идея на TICKEY е да направи по–атрактивен градския транспорт и съответно да провокира повече хора да предпочетат обществения транспорт пред своите коли.

Компанията започва своят път през май 2014г. от състезанието за новостартиращи компании StartUp Weekend Sofia Mobile 2014г., където заема 3-то място и получава покана за участие в пре-акселераторската програма на Start it Smart. През декември 2014г. TICKEY печели финансиране от фонда за рискови инвестиции Еleven в размер на 25 000 евро. Tickey

За да реализира тази идея екипът на TICKEY разработва мобилно приложение, което прави закупуването на билети много по-лесно, бързо и безпроблемно. Спестява  неудобства като чакане на опашки за билети и нужда от налични дребни пари при закупуване на билети и карти за градския транспорт. Всичко, което е нужно, е да се изтегли приложението и само чрез един клик на своя смартфон пътникът избира и закупува билет за еднократно пътуване или карта. Технологиите, които TICKEY използва са iBeacon, геолокация и мобилен интернет. Благодарение на тях TICKEY изпраща нотификация, с която напомня на пътника, че може да закупи своя билет или карта чрез смартфона си  и още по–важно – позволява това да се случи където и да е в превозното средство, без да има нужда от машини за валидиране. Технологията, използвана от TICKEY дава възможност за анализ на пътникопотока, данни за трафика на превозните средства и изготвяне на гъвкаво ценообразуване на база дистанцията, времетраене на пътуването и профила на потребителя.

Посредством приложението пътниците могат да дават обратна връзка относно качеството на транспортната услуга и да оценят контрольора и шофьора на автобуса, като по този начин дават своя принос в оптимизирането на транспортната система. Освен това, приложението дава възможност на потребителите да планират своето пътуване и да изберат оптималния начин за предвижване в градската среда. Допълнителни функционалности са новинарски панел и различните игрови елементи.

Всичко това е реалност благодарение на страхотния екип на TICKEY. Сърцето на екипа се формира благодарение на участия в Startup Weekend Mobile през април 2013г. и Startup Weekend Sofia ноември 2013г., като и на двете състезания екипът печели призови места. 

Почти всички от екипа на TICKEY са с богат опит в сферата на иновациите и технологиите. Екипът се състои от hardware и software специалисти, дизайнер и естествено, хора, които отговарят за маркетинговата и продажбените стратегии на  компанията. Познанията и своя опит те са придобили в международни компании като IBM, KPMG, BBC, Mondelez International и Telerik.

TICKEY комуникира и партнира с две общини в България – София и Бургас, с които води преговори за пилотни проекти. Сериозен интерес към TICKEY проявяват градове от Европа, Близкия Изток, Южна Америка и Индонезия.

Контакти и информация: www.tickey.me; INFO@TICKEY.ME; +359 888 207 563

TICKEY

ICON ICON ICON Tweet it! ICON
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Димитрина Апостолова, регионален мениджър Корпоративни продажби – Бургас, във Виваком:

Димитрина Апостолова, регионален мениджър Корпоративни продажби – Бургас, във Виваком:

Телекомуникациите са двигател за развитие на умните градове
Цифров офис от ново поколение:

Цифров офис от ново поколение:

Как да постигнем свободно движение на информация и автоматизиране на процеси?
Емил Китанов, Старши консултант, Елит Софтуер:

Емил Китанов, Старши консултант, Елит Софтуер:

Някои детайли за Business Intelligence функциите на модерните ERP системи
Илия Кръстев, директор „Продажби“ на платформени решения в SAP България:

Илия Кръстев, директор „Продажби“ на платформени решения в SAP България:

Със SAP HANA банките могат да харчат 80% за иновации и само 20% за поддръжка
ИНТЕРВЮ
Предимствата на облачните ИТ услуги са достъпни за всеки бизнесПредимствата на облачните ИТ услуги са достъпни за всеки бизнес

Добромир Тодоров е главен директор „Облачни услуги“ на HeleCloud. Той е бил съосновател и е управлявал множество стартъпи в сферата на технологичните и финансови услуги. С опит в архитектурните решения, сигурността и инженеринг на...


Слайдшоу

В НОВИЯ БРОЙ

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас