Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | PR зона
26 юни
2017
 
 

Иновационното бизнес имейл решение cMailPro получи поредното международно признание

340 прочитания

Иновационното бизнес имейл решение cMailPro получи поредното международно признание от още 3 чуждестранни телекома. Българският софтуерен продукт привлече голямо международно внимание през 2016г. и спечели доверието на големи международни корпорации, като френската компания Orange, която специализира в предлагането на телекомуникационни услуги по цял свят.

През изминалата година високотехнологичният комуникационен продукт cMailPro изпълни проект за интеграция в системите на най-големия телеком в Судан – Судател. През същата година спечели и три нови проекта, които предвиждат включване на продукта в портфолиото от предлагани услуги на Националния телеком на Шри Ланка и на глобалната корпорация Orange с нейните подразделения в Мавриций и Тунис. По този начин cMailPro ще се предлага на международен пазар от над 19.5 млн. потребители. През 2016г. от ICN.Bg финализираха сделката за тези проекти, като през 2017г. се очаква тяхното окончателно завършване.

Технологичната компания ICN.Bg, лидер в предлагането на висококачествени хостинг услуги в България, стои зад създаването на иновативното имейл решение cMailPro и с реализирането на тези проекти ще предостави на телекомите възможността да включат в своето портфолио от предлагани услуги бизнес ориентиран продукт, който дава по-голяма гъвкавост, удобство и оптимизиране на разходите. cMailPro е Unified communications solution (UCaaS) от последно поколение, което предлага широк набор от инструменти, подобряващи ежедневната комуникация и колаборацията – бизнес имейл, телефония, корпоративен криптиран чат, управление на контакти, споделени календари и задачи, споделяне на файлове и други.

Сред основните ползи, които предоставя на телекомите иновативният продукт cMailPro, е по-ефективната работа и същевременно усъвършенстване в предлагането на комуникационни услуги от най-висок клас. Той е специализиран софтуер, който е изключително лек и оптимизиран. Неговите технически изисквания са значително по-ниски от тези на конкурентни продукти, като се подобрява използването на сървърните ресурси и въпреки това динамичният клъстър е много по-гъвкав и производителен. По този начин инфраструктурата, която е нужна за надеждната работа на UCaaS решение от този клас, се минимизира до 10 пъти. Това означава, че инвестицията в специализирано оборудване е близо 10 пъти по-малка и така се намаляват още повече разходите за интеграция на продукта.

Друго изключително конкурентно предимство е повишаването на сигурността и защитата, които продуктът предлага. Всички комуникационни канали са криптирани и чувствителните фирмени данни са защитени от кражба. За да отговорят на законовите регулации в сферата, телекомите търсят такива високотехнологични комуникационни решения, които са доказали своите качества като защитени и подсигурени продукти.

И в трите телекома ще бъде внедрен и друг иновативен продукт - ActiveAuth, който отново е изцяло разработен от хостинг компания ICN.Bg и притежава защитен патент в САЩ. Инструментът за двустъпкова биометрична верификация, който допълнително удостоверява самоличността на потребителя във важни бизнес системи, защитава от неоторизиран достъп до лични и работни системи, хакерски атаки към формите за вход, password sniffing, кражба на пароли и др. Верификацията се извършва чрез няколко избираеми метода – биометрични данни (пръстов отпечатък), чрез sms, One-time password (OTP), автоматизирано гласово повикване и други.

cMailPro работи като динамична клъстерна инфраструктура, изцяло изградена и поддържана от ICN.Bg. Характеризира се с голяма производителност при менажиране на голям обем от потребители, като предоставя изключително ниво на достъпност при работа с чувствителни и критични данни.

При клъстерната инфраструктура продуктът се управлява глобално, като той работи на много места едновременно, не се налагат ъпдейти на всяка машина поотделно и се позволява индивидуално персонализиране на front-end и back-end за всеки един потребител. Това спестява нуждата от непрекъснато менажиране на услугата при промяна в изискванията към продукта и улеснява неговото управление.

Прогнозите на експертите за телекомуникационния бранш са, че благодарение на интеграцията на иновативния бизнес имейл продукт ще се отбележи чувствителен ръст в ключовия показател ARPU (среден приход от потребител – ключов показател за бранша), потребителската удовлетвореност и задържането на клиента към конкретния доставчик на услугата. Допълнително предимство ще бъде високото ниво на сигурност за потребителя и спазването на законовите и регулаторни изисквания на конкретните държави от страна на телекомите.


ICON ICON ICON Tweet it! ICON
НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ

Фирмите представят
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.


Слайдшоу

В НОВИЯ БРОЙ

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас