Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Articles |
21 Mar
2019
 
 

Vivacom създаде нова супердирекция, обединява всички търговски дейности

Начело на новата Търговска дирекция застава Димитрис Лиупис, ръководещ от 2 години маркетинг инициативите на оператора.

874 views

Всички дейности по маркетинга и продажбите на Vivacom ще се ръководят вече от една нова „Търговска дирекция“, съобщиха от оператора. За шеф на новата дирекция е избран Димитрис Лиупис, който в последните 2 години е ръководил звената „Маркетингови комуникации“, „Дигитален и търговски маркетинг“, „Продукти и услуги“, „Клиентско изживяване“ и „Обслужване на клиенти“ на Vivacom.

Считано от 18 март т.г. главният търговски директор на оператора Димитрис Лиупис ще отговаря за управлението на следните функции: „Маркетингови комуникации“, „Дигитален и търговски маркетинг“, „Продукти и услуги“, „Клиентско изживяване“, „Обслужване на клиенти“, „Корпоративни продажби“, „Продажби магазинна мрежа“, „Продажби на едро“, „Дилъри“; „Продажби на радио и ТВ услуги“; „Планиране, отчитане и анализи“.

За управлението на всички тези дейности компанията ще разчита на богатия 25-годишен опит на Димитрис Лиупис в сферата на телекомуникациите. Сред операторите, за които е работил специалистът, са TELESTET (част от Telecom Italia Mobile Group), Q-TELECOM (INFOQUEST Group); GLOBUL (Deutsche Telecom Group), NEXTEL Mexico, MTEL (Telecom Austria Group). „В тях отбелязва редица постижения като директор на ключови функции като „Продукти и услуги“ и „Маркетинг“.

Прочетете още: VIVACOM представи нова платформа за IoT решения и услуги

Главният търговски директор на Vivacom Димитрис Лиупис

“На новата си позиция Димитрис Лиупис ще работи за утвърждаването на позицията на Vivacom като предпочитан доставчик на телекомуникационни услуги както от крайните клиенти, така и от представителите на бизнеса и правителствения сектор, добавят от оператора. - Той вярва в успеха на поетата от компанията стратегия за предлагане на повече съдържание и добавена стойност към продуктите и услугите, както и постоянно подобряване на клиентското изживяване.“

ЕТИКЕТИ:
Vivacomкариера

More from the category

TOP 100 ICT COMPANIES IN BULGARIA

Newsflash registration

IT forums and conferences

Фирмите представят