Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Кариерна зона | Новини
21 мар
2019
 
 

Vivacom създаде нова супердирекция, обединява всички търговски дейности

Начело на новата Търговска дирекция застава Димитрис Лиупис, ръководещ от 2 години маркетинг инициативите на оператора.

876 прочитания

Всички дейности по маркетинга и продажбите на Vivacom ще се ръководят вече от една нова „Търговска дирекция“, съобщиха от оператора. За шеф на новата дирекция е избран Димитрис Лиупис, който в последните 2 години е ръководил звената „Маркетингови комуникации“, „Дигитален и търговски маркетинг“, „Продукти и услуги“, „Клиентско изживяване“ и „Обслужване на клиенти“ на Vivacom.

Считано от 18 март т.г. главният търговски директор на оператора Димитрис Лиупис ще отговаря за управлението на следните функции: „Маркетингови комуникации“, „Дигитален и търговски маркетинг“, „Продукти и услуги“, „Клиентско изживяване“, „Обслужване на клиенти“, „Корпоративни продажби“, „Продажби магазинна мрежа“, „Продажби на едро“, „Дилъри“; „Продажби на радио и ТВ услуги“; „Планиране, отчитане и анализи“.

За управлението на всички тези дейности компанията ще разчита на богатия 25-годишен опит на Димитрис Лиупис в сферата на телекомуникациите. Сред операторите, за които е работил специалистът, са TELESTET (част от Telecom Italia Mobile Group), Q-TELECOM (INFOQUEST Group); GLOBUL (Deutsche Telecom Group), NEXTEL Mexico, MTEL (Telecom Austria Group). „В тях отбелязва редица постижения като директор на ключови функции като „Продукти и услуги“ и „Маркетинг“.

Главният търговски директор на Vivacom Димитрис Лиупис

“На новата си позиция Димитрис Лиупис ще работи за утвърждаването на позицията на Vivacom като предпочитан доставчик на телекомуникационни услуги както от крайните клиенти, така и от представителите на бизнеса и правителствения сектор, добавят от оператора. - Той вярва в успеха на поетата от компанията стратегия за предлагане на повече съдържание и добавена стойност към продуктите и услугите, както и постоянно подобряване на клиентското изживяване.“

ЕТИКЕТИ:
Vivacomкариера


Слайдшоу

HR на месеца

Петя Костова, старши бизнес партньор „Човешки ресурси“ VMware за България и за регион EMEA

Петя Костова, старши бизнес партньор „Човешки ресурси“ VMware за България и за регион EMEA

“ Петя Костова, старши бизнес партньор „Човешки ресурси“ VMware за България и за регион EMEA, е лице на рубриката HR of the Month („ЧР на месеца“) през февруари. Инициативата се... ” вижте още »

IT сертификати