Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Кариерна зона | Новини
13 юни
2018
 
 

ServiceNow: Мит е, че хората ще бъдат изместени от технологиите

Според Пол Харди, директор „Иновации“ за ЕМЕА на ServiceNow, технологиите ще позволят на хората да бъдат по-ефективни и по-мотивирани на работното място.

2350 прочитания

Настъпващата революция на работното място, която включва интеграция на технологии, автоматизиращи рутинните задачи на служителите, няма да изместят хората. Те по-скоро ще освободят време за истински иновативна работа. Мит е, че хората ще бъдат изместени от технологиите. Напротив, хора и технологии ще работят заедно, за да посрещнат по-големите натоварвания и по-сложните задачи, заяви Пол Харди, директор „Иновации“ на ServiceNow за регион EMEA (Европа, Близкия изток и Африка). Според Пол Харди до 2021 година работното натоварване ще се увеличи двойно.

Тази революция бе основната тема на събитието „Future of Work“, проведено в София от ITCE, българският партньор на ServiceNow. Инициативата “Future of Work” на ServiceNow се провежда в целия свят. ITCE е партньор на ServiceNow за 16 страни в Централна и Югоизточна Европа и единственият акредитиран партньор в България от 2014 г. насам.

На конференцията бяха дискутирани най-новите тенденции, които ще променят начина на работа на модерните бизнес организации. На събитието присъстваха топ мениджъри от банковия, телекомуникационен, финансов, производствен и фармацевтичен сектор. Мисията на ServiceNow е да направи работните процеси такива, че те да са в услуга на хората. За тази цел компанията е разработила облачна платформа и дигитални решения. 800 от най-големите 2000 бизнес организации в световен мащаб са клиенти на ServiceNow, а през май 2018 г. компанията бе класирана на първо място в годишната класация на Forbes за най-иновативни компании в света.

Пол Харди, директор „Иновации“ на ServiceNow за регион EMEA (Европа, Близкия изток и Африка).

„Поколението „милениум“ вече представлява основна част от работната сила. Неговата мотивация е коренно различна от тази на поколенията досега. Вместо да се мотивират от работата за установени брандове, „милениумите“ предпочитат да работят за компании, които имат лидери новатори и могат да спомогнат за личностното развитие и растеж на служителите си, обяснява Пол Харди. - Организациите на бъдещето, от своя страна, ще започнат да използват по най-оптимален начин талантите на хората. Ако досега хората са били възприемани като част от екип и съответно с конкретна длъжностна характеристика, на която трябва да отговарят, все повече всички техни умения и таланти ще бъдат използвани не само от гледна точка на екипа, а и от гледна точка на глобалните цели на организацията и конкретните проекти, които се зараждат във връзка с тях.

“Преди няколко години разяснявахме какво е ServiceNow в региона, а сега с нас се свързват най-големите компании с вече ясно изразени предпочитания защо точно това решение помага за позитивната трансформация на бизнеса, коментира Нина Проданова-Йоцева, управляващ партньор на ITCE. - Вече и в България има няколко големи компании, където внедрихме ServiceNow. Интересното е, че те са пример за много значими трансформации по отношение на бизнес показатели, организационни процеси, начин на работа и промяна в културата“, добави тя.



Слайдшоу

HR на месеца

Петя Костова, старши бизнес партньор „Човешки ресурси“ VMware за България и за регион EMEA

Петя Костова, старши бизнес партньор „Човешки ресурси“ VMware за България и за регион EMEA

“ Петя Костова, старши бизнес партньор „Човешки ресурси“ VMware за България и за регион EMEA, е лице на рубриката HR of the Month („ЧР на месеца“) през февруари. Инициативата се... ” вижте още »

IT сертификати