IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Кариерна зона | HR на месеца
Профил
Въпроси
Пламена Гетова

Пламена Гетова

Пламена Гетова

работи като експерт “Подбор на персонал” в Си Три Ай Европа ЕООД www.c3i-inc.com от април 2007 г. досега. Отговорностите й на тази позиция включват работа с мениджърите по подготвяне на профилите, организация на целия процес по подбор в Си Три Ай – подбор по документи, интервюта, организация на езикови тестове и мениджърски интервюта, както и въвеждащо обучение на новите служители. Преди да започне работа в Си Три Ай, Пламена Гетова е работила 10 месеца в БТК Контакт на позиция оператор, където е отговаряла за обслужване на клиенти. От ноември 2004 г. до септември 2005 г. отново се е занимавала с различни позиции свързани с обслужване на клиенти, но в Шератон – Единбург.

 

Завършила е квалификационно-образователна степен бакалавър със специалност “Управление и организация на съобщенията” в Университета за национално и световно стопанство, и магистратура в същия ВУЗ с квалификация “Управление и организация на труда” със специализация „Управление на човешките ресурси”. Преди това е завършила Икономически техникум с квалификация “Специалист икономист”.

 

Създадена през 1993г., Си Три Ай се превръща във водеща компания предоставяща техническа поддръжка на технологичните решения използвани от компаниите в така наречената „life sciences industry”. Днес, Си Три Ай обслужва повече от половината от най-големите глобални фармацевтични компании от оперативните си центрове, разположени на три континента – Северна Америка (САЩ), Европа (България) и Индия (Хайдерабат). 

 

Си Три Ай има глобално-интегриран мениджмънт екип, воден от умело подбран ръководен състав с доказан опит и познания, както в информационните технологии, така и в областта на търговските, клинични, финансови и бизнес процеси.

Екип от над 800 служители на 3 континента предоставят последователни, качествени решения за над 120 000 професионалисти в 140 страни. Си Три Ай е единствената компания в своята сфера,  предлагаща уникалната комбинация от бизнес фокус, талант и решения.

Европейският офис в София функционира от 2005 г., като oт тук се предоставят аутсорсинг услуги за фармацевтичната и клиничната индустрия, като се осигурява поддръжка в чисто технологично отношение на всички партньори по веригата в развитието на едно лекарство - от стартирането на научната му разработка до предлагането му на пазара.

 

C3i Европа развива стабилна ИТ среда в отговор на високите изисквания на своите клиенти. За да осигури качествени услуги в областта на технологичната поддръжка, Си Три Ай разполага с интелигентна високо технологична информационна среда, която се използва активно за изпълнението на бизнес процесите и е предимно в услуга на клиентите. CRM решението постоянно се видоизменя според нуждите им. От офиса в България се използват за поддръжка 21 езика в над 140 страни по света при 24 часов режим на работа 7 дни в седмицата.

"Много скоро след като отворихме нашия офис в София, успяхме да спечелим доверието на мнозина млади и високообразовани хора, нареждайки се сред добрите работодатели в страната. Нашата компания предоставя отлични възможности за работа на студенти и дипломанти с чуждо-езикови умения и познания, ние инвестираме в тяхното по-нататъшно обучение и развитие. Към момента в оперативния ни център работят около 250 служители", обясни Гетова.

Компанията има добре развита система за подбор на персонал, която гарантира комфорта на новопостъпилите служители. Тя се състои от няколко етапа, които гарантират изграждането на един прекрасен екип от професионалисти с много високи постижения и поддържането на една добра работна атмосфера в компанията. Си Три Ай осигурява конкурентни условия за служителите си. Служителите участват и в други външни обучения (включително МБА програми), които повишават квалификацията им  и допринасят за тяхното професионално израстване и развитие, което подпомага и развитието на компанията. Всеки служител има възможност да израсте в организацията чрез „Програма за управление на кариерата”, което му дава възможности и мотивация да успява, което я поставя сред предпочитаните работодатели за младите и амбициозни хора. Всеки новопостъпил служител преминава въвеждащо обучение, което да гарантира доброто му представяне в работния процес.

Си Три Ай има и други начини за разпознаване на талантите в организацията. Въведена е „Система за оценка на изпълнението”, съдържаща обективни (качествени и количествени) и субективни (цялостна оценка на мениджъра) критерии. От миналата година действа стимулираща бонусна схема базирана на тази система. За изграждането на един добър екип е много важно създаването на добри колегиални отношения, за което помагат многобройните тиймбилдинги и партита, които се организират за служителите. Компанията е за тези, които са готови да работят амбициозно и да се развиват в личен и професионален план.

 

 


ICON ICON Tweet it! ICON

З. Иванов

13.12.2009, 21:55
В профила си уточнявате, че сте въвели „Система за оценка на изпълнението”, съдържаща обективни (качествени и количествени) и субективни (цялостна оценка на мениджъра) критерии. От миналата година действа стимулираща бонусна схема базирана на тази система. Бихте ли споделили какви са количествените и качествени показатели, които прилагате при оценката на изпълнението с оглед на специфичната дейност на компанията и в какви размери са бонусите?


Пламена Гетова
Количествените критерии са свързани с броя на обслужените клиенти чрез телефон и е-мейл. Качеството на работа се е проверявало и преди да въведем „Система за оценка на изпълнението” с цел да се удовлетворяват нуждите на клиентите по най-добрия начин. Тъй като смятаме, че в важно не само колко са обслужените клиенти, но и дали те са доволни, качествените критерии са важна част от оценката на работата. Нашата компания има ясни критерии как трябва да се обслужват клиентите и качествените критерии са подчинени на тези правила. Колкото до размерите на бонусите – това е конфиденциална информация, но могат да достигнат до 50% от работната заплата.

Петко

15.12.2009, 21:58
Имате ли незаети работни места в момента - за какви позиции са те? Ще разширявте ли екипа си догодина, ако да - с колко души и какви специалисти ще търсите?


Пламена Гетова
В момента има свободни работни позиции в Си Три Ай. Търсим ИТ специалисти с английски за поддръжка на софтуерни системи с опит в администрирането, към които ще се отнасят сложни технически проблеми. Имаме отворени позиции за обслужване на клиенти, за които търсим хора, говорещи различни езици (комбинация от английски и някои от европейските езици – френски, немски, португалски, италиански, испански, руски, полски, чешки, словашки, унгарски, холандски, датски, шведски, норвежки и фински). Не бих могла да уточня броя на свободните позиции, тъй като компанията ни се развива много бързо, непрекъснато печелим нови клиенти и поради тази причина често имаме отворени работни места.

CocoNut

19.12.2009, 23:04
Какви позиции включва екипа ви от 250 служители - кои длъжности преобладават?


Пламена Гетова
Тъй като офиса в България е съпорт център основната част от служителите ни се занимават с обслужване на клиенти по телефона на различни езици. Хората са разделени на екипи според клиента, който обслужват. Всеки екип има строга йерархична структура от 4 нива – първо ниво, второ ниво, супервайзори и мениджъри. Предпочитаме да наемаме хора за входящи позиции и да им даваме възможности за развитие с течение на времето и натрупания опит.

Б. Пешева

19.12.2009, 23:13
Каква част от кадрите ви са се възползвали от „Програма за управление на кариерата”? Тази програма включва ли и мениджърския екип?


Пламена Гетова
Бих казала, че голяма част от служителите са се възползвали от тази програма. Винаги, когато има отворени позиции, те се обявяват първо вътрешно и в повечето случаи се запълват от най-добрите ни служители. Мениджмънт екипът също е включен, като на мениджърите се предоставя възможност за развитие на уменията чрез различни обучения, МБА или нови отговорности предизвикателства пред екипа.

К. Петрова

10.12.2009, 23:20
Писали сте, че Си Три Ай разполага с интелигентна високотехнологична информационна среда, която се използва активно за изпълнението на бизнес процесите и е предимно в услуга на клиентите. Можете ли да споменете нещо повече за CRM решението - сами ли го разработвате и адаптирате към нуждите на клиента, уеб-базирано ли е, с какви технологии е създадено и т.н.?


Пламена Гетова
Ние работим с компании, работещи в клиничния и фармацевтичен бизнес, но голяма част от тях сами разработват софтуера, които ние поддържаме. Той е уеб-базиран. Ние не развиваме софтуерни решения, а сме специализирани по-скоро в поддръжката на софтуера на нашите клиенти.
Още от HR на месеца
София Илиева, мениджър човешки ресурси в ScaleFocus

През месец април „HR of The Month“ - съвместна инициатива на блог-платформата за HR професионалисти и кариерната зона на в. Computerworld...

Таня Митева, мениджър човешки ресурси в Experian

От пет години Таня Митева оглавява отдел "Човешки ресурси" в Еxperian България и отговаря за офисите на компанията в България, Турция и Гърция.Митева...

Ясмина Зейнилагич, HR мениджър на Playtech Bulgaria

През месец юли HR на месеца - съвместна поредица на HR Cafe Bulgaria и кариерната зона на Computerworld.bg, гост е Ясмина Зейнилагич, магистър по...


Слайдшоу

HR на месеца

Силвия Салутска

Силвия Салутска

“ През месец септември лице на инициативата "HR of the Month" е Силвия Салутска, ръководител "Човешки ресурси" в SoftServe. Украинският софтуерен разработчик и консултант SoftServe създаде развоен център в... ” вижте още »

IT сертификати