Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Предприемачество | Образование
05 юни
2010
 
 

УНСС

Факултет "Управление и администрация" - Катедра „Маркетинг и стратегическо планиране” - специалности
2993 прочитания

Катедра Маркетинг и стратегическо планиране

 

Катедра „Маркетинг и стратегическо планиране” обучава студенти по специалностите „Прогнозиране и планиране” и Маркетинг”. Обучението се извършва в образователно-квалификационните степени „бакалавър” и „магистър” и в образователната и научна степен „доктор”.

 

Специалност „Маркетинг” е създадена през 1991 г. (първоначално като „Маркетинг и мениджмънт”, а от 1995 г. – „Маркетинг”). В първи и втори курс от обучението си в ОКС „бакалавър” студентите изучават задължителни и избираеми общоуниверситетски дисциплини както всички свои колеги от професионално направление „Икономика”. В трети курс изучават задължителни и факултетни избираеми дисциплини като: социална политика, маркетингови изследвания, маркетингово планиране, потребителско поведение, въведение в иконометрията, интернет технологии, икономически анализи и прогнози, икономическа статистика и др. Особено внимание се отделя на пазарните проучвания, потребителското поведение и маркетинговото планиране, които за бакалаврите от специалността са надстройка над общия курс по маркетинг, изучаван от всички икономисти във втори курс. Заедно с това тези дисциплини са и базата за знанията и уменията, които студентите от специалността трябва да усвоят в четвърти курс чрез изучаването на специалните задължителни, избираеми и факултативни дисциплини, основните от които са: продуктова политика, ценова политика, комуникационна политика (имат се предвид интегрираните маркетингови комуникации), дистрибуционна политика, маркетинг на интелектуални продукти, управление на продажбите, моделиране в маркетинга, конкурентни стратегии, маркетинг в интернет, директен маркетинг и др. Дипломирането на студентите в ОКС „бакалавър” става чрез полагане на държавен изпит по специалността.

 

Завършилите специалност „Маркетинг” могат да работят в органи на държавната и местната власт, големи, средни и малки фирми, холдинги, сдружения, корпорации, фондации, специализирани агенции, финансови институции, международни организации.

 

На следващото ниво – ОКС „магистър” се получава профилирана подготовка по маркетинг в конкретни сфери на дейност, за които се изисква тази степен. Дипломирането става чрез защита на магистърска теза. Магистрите получават квалификация, която им позволява да заемат такива длъжности като: маркетингов мениджър, маркетингов консултант, специалист по пазарни проучвания, по пазарна политика, по снабдяване, по пласментна дейност, по маркетингови комуникации (реклама, връзки с обществеността, стимулиране на продажбите, директни продажби) и др.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
ИНТЕРВЮ
Мартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решенияМартин Райхле: R&M развива бизнеса си с иновативни и качествени решения

2018 г. е най-добрата година за бизнеса на компанията, разработваща и произвеждаща системи с швейцарско качество вече 55 години, заяви Мартин Райхле, един от съсобствениците на Reichle& De-Massari (R&M)


Слайдшоу

В НОВИЯ БРОЙ

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас