Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Предприемачество | Предприемачество
14 юни
2018
 
 

Млада българска фирма разработи дигитална HR платформа

Workbook цифровизира редица процеси в компаниите, включително трудовата книжка, отпуските, участието в социални програми.
3995 прочитания

Цифровизирано управление на редица операции в българските фирми, свързани със служителите, разработи стартиращата компания Workbook. Платформата на компанията осигурява достъп и координация в реално време на цялата информация между мениджърите, отдел „Човешки ресурси“ и счетоводството на фирмата, при това съобразена със специфичните изисквания на българското законодателство.

Едноименната компания е основана в средата на 2016 г. от Антонио Грънчаров, който в момента е изпълнителен директор на Workbook, и Тома Томов, главен технологичен директор, отчитайки, че повечето международни разработки не предлагат цялостни решения за българския пазар. Проучили внимателно HR сферата, двамата предприемачи решават да работят върху дигитализирането на трудовата книжка, откъдето идва и името на платформата. Те разработват платформата и го предлагат на някои от водещите HR фирми в България. Те дават първите положителни отзиви за решението, а една от тези фирми става първият им клиент.

Антонио Грънчаров, изпълнителен директор на Workbook. Снимка: Workbook

Потенциалът на идеята е оценен и от българския инвестиционен фонд Yanva & Disava Capital, който в началото на миналата година инвестира в проекта. „По този начин успяхме да монетизираме една идея, така че Workbook се превърна в продукт, полезен за пазара“, обясняват основателите. Освен финансова подкрепа инвеститорите помагат с консултации, менторство и стратегическото планиране за разрастване на бизнеса.

Какво предоставя Workbook?

Чрез платформата компаниите улесняват процесите по пускане и одобряване на отпуск, изпращане на фишове за заплата, попълване на информация за служителите и включването им в социални корпоративни програми. Системата е съвместима и с водещите счетоводни софтуери. Системата е оптимизирана и за мобилни устройства, така че фирмите и служителите им имат достъп до нея от всяко място и по всяко време.

“Продуктът ни се адаптира към нуждите на клиентите и е подходящ както за малки, така и за по-големи фирми, обясняват предприемачите. - С клиентите предварително уточняваме структурата и йерархията на компанията им, както и процесите и нивата на взимане на решения, а всеки служител разполага със собствен профил.”

Иновативен е и моделът за заплащане на софтуера - SaaS. За използването на платформата клиентите плащат месечен абонамент, като таксата зависи от броя служители и допълнителните специфики, от които се нуждаят клиентите.

Стартиращата компания вече може да се похвали с първите си клиенти. В момента това са „Adecco България", "Оргахим", eMag, Dynamic Solutions, водят се преговори за партньорство с още няколко компании.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Преглед на тенденциите и обобщение на ERP пазара през 2018

Преглед на тенденциите и обобщение на ERP пазара през 2018

Какви нови и интересни неща може да ни разкаже Пламен Боев от Елит Софтуер
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018


Слайдшоу

В НОВИЯ БРОЙ

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас