Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
бр. 36, 2007

28 сеп
2007
 
 

Българският лаптоп сервиз на Toshiba e най-добрият в Югоизточна Европа

8800 прочитания

<p>Този факт е и една от основните причини марката да е начело в продажбите на преносими компютри в страната, заяви регионалният директор на компанията Сандор ван дер Хам по време на специална пресконференция. България е и първата страна от региона, в която Toshiba въвежда нови и много изгодни за клиентите сервизни услуги.</p><p>Според цитираните от мениджъра данни на IDC, броят на продадените в България ноутбуци за тази година ще достигне около 127 000 машини, 27 800 от които ще носят марката Toshiba. Това означава приблизително 22% дял от лаптоп пазара у нас, което е повече от средния за марката в региона (17 – 18%). Като се имат предвид 4-те последователни тримесечия на водеща позиция и непрекъснато растящия дял, България е единствената страна в Европа с подобни постижения и истински модел за подражание, заяви още Ван дер Хам.</p><p>Причината за този успех обаче не е само в качествените и новаторски лаптопи на производителя, но и в обслужването, осигурявано от дистрибутора Техно Про, който е получил признание за „най-добрия сервиз на преносими компютри Toshiba в Югоизточна Европа за 2006 - 2007”, подчерта още мениджърът. Според проучването на компанията за удовлетвореността на клиентите тук индексът е 4,8 от възможно най-високото ниво със стойност 5 – най-високото ниво в целия регион на ЕМЕА (Европа, Близкия изток и Африка).</p><p><b>Новите услуги</b></p><p>Компанията и нейният български партньор обаче няма да спрат дотук, а ще продължат с инициативите улесняващи клиентите: Toshiba и Техно Про въвеждат няколко нови гаранционни услуги, които ще бъдат на разположение най-напред в България. Клиентите вече ще могат да ползват т.нар. „pick up&return” услуга, при която при нужда от сервиз устройството се взима, отремонтира и връща директно при клиента. Поправката може да стане и на място в офиса на потребителя посредством услугата „on site service”. Освен това, ако до 14 дни след покупката на какъвто и да е модел, преносим или десктоп Toshiba компютър, се появи технически проблем, компанията го заменя веднага и безусловно с нов. Нова машина клиентите могат да получат и ако ноутбукът им е показал дефекти повече от 2 или 3 пъти (два за Portege, Qosmio и X200 сериите и три – за останалите) или се е намирал в ремонт повече от определен брой дни, разказа още Сандор ван дер Хам. Новост е и гаранцията за липса на мъртви пиксели (Pixel-free policy) в екраните на последните лаптоп модели на компанията – ако случайно има такива, устройството също подлежи на моментална замяна.</p><p><b>Новите продукти</b></p><p>Мениджърът използва пресконференцията, за да представи и някои от най-новите лаптоп модели от портфолиото на производителя, сред които изпъкваше „уникалният” по думите на Ван дер Хам Portege R500. Той тежи по-малко от 800 г. и с основание може да претендира за титлата „най-лекият преносим компютър в света” към момента. Моделът ще се предлага във варианти с обикновен хард диск и с твърдотелен такъв (SSD), като разликата в цената ще е около 150 евро, информира специалистът. Въпреки че е съвсем тънък (по-малко от 2 см.), R500 има и вградено многоформатно оптично устройство. Уникален е и 12,1-инчовият екран – първият в който Toshiba използва фирмената си технология с т.нар. transflective LED подсветка, която значително улеснява използването на устройството и при ярка дневна светлина само с натискането на един бутон. R500 се очаква у нас през следващия месец, а базовата цена ще е около 2000 евро, допълни Николай Николов, управител на групата Пим Прима, част от която е и вносителят Техно Про.</p><p>Сандор ван дер Хам привлече вниманието също към заредения с високотехнологични решения Portege R400, разработен съвместно с Microsoft и представен за пръв път през март във Флоренция, както и към 17-инчовия преносим мултимедиен център Qosmio G40, чийто дебют на световните пазари беше през юли т.г.</p>

<p>[img]http://idg.bg/test/cwd/2007/0928193211-Sandor_van_der_Ham-Toshiba-21_small.jpg[/img]</p><p>“Нашата цел е не просто да въвеждаме технологични новости. Всичко, което правим, е в името на това клиентите да бъдат доволни и най-вече – да им пестим време и усилия при работата с нашите продукти”, заяви Сандор ван дер Хам, мениджър на Toshiba за Югоизточна Европа и Израел.</p>

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Дирк Хондел, VMware: Отвореният код не означава по-ниски разходиДирк Хондел, VMware: Отвореният код не означава по-ниски разходи

Философията, стояща зад софтуера с отворен код дава на света неща като Linux. Много хора гледат на тази идея като на конкурираща се онази, стояща зад “затворените” решения, придобивани по традиционен начин. С усложняването на ИТ...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас