Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Вести
04 сеп
2017
 
 

Банка ДСК отвори технологичен офис и във Варна

Банката ще разширява мрежата от офиси, предлагащи цялостно дигитално обслужване.

4385 прочитания

Нов технологичен офис на Банка ДСК започна да работи от 1 септември във Варна. Офисът, създаден според обявената през май дигитална концепция, предлага цялостно дигитално обслужване и се намира в Икономическия университет във Варна. „Офисът и като концепция се вписва в духа на учебното заведение, известно със своите традиции и съвременен европейски стил“, коментират от Банка ДСК.

Новият клон на Банка ДСК в Икономическия университет във Варна

Новият клон на Банка ДСК в Икономическия университет във Варна

Прочетете още: Банка ДСК откри първия си дигитален клон

Оттам допълват, че високотехнологичният клон предлага на потребителите обслужване, което е съобразено с най-новите технологични достижения в банковия сектор, включително конзола с възможност за интернет банкиране – „виртуална папка“, която съдържа необходимите документи и описание на стъпките за изчисляване и кандидатстване за кредит, банкомати и за теглене, и за внасяне на пари по сметка, както и за осъществяване на бързи плащания и др. „Този клон е част от новото поколение офиси на Банка ДСК, отговарящи на съвременните изисквания на младото динамично поколение. Освен че дава възможност за пълно самообслужване, клонът е място, където клиентите могат да научат повече за възможностите за онлайн банкиране със съдействието и на екип от специално обучени служители“, допълват от банката.

В обособена зона клиентите могат да използват специализираните мобилни приложения на Банка ДСК

В обособена зона клиентите могат да използват специализираните мобилни приложения на Банка ДСК

В обособена зона клиентите могат да използват специализираните мобилни приложения на Банка ДСК посредством монтираните широкоекранни таблети. Дори обслужването на гише с директен контакт с банков служител вече не разчита на хартия. Интегрираните технологии дават възможност за полагане на електронен подпис, а документите се изпращат на на електронната поща на клиента или директно в платформата за електронно банкиране ДСК Директ.

Банка ДСК има амбицията да разширява мрежата си от високотехнологични офиси

„Банка ДСК има амбицията да разширява мрежата си от високотехнологични офиси, като предлага на клиентите обслужване, което изпреварва промените“, допълват от банката.

В началото на август т.г. банката улесни влизането в мобилното банкиране към DSK Smart. Потребителите могат да активират в мобилното си устройство вход с 6-цифров ПИН код или с пръстов идентификатор (за модели, които разполагат с такъв сензор). През мобилния вариант на DSK Smart клиентите могат да следят наличността по сметките си, както и движенията по тях, да управляват банковите си карти, да нареждат преводи към трети лица, да плащат комунални услуги, да кандидатстват за кредитни продукти и др.

Освен това от края на август тази година клиентите, които нареждат преводи през електронното банкиране чрез подписване с цифров сертификат или КЕП с получаване на SMS код, могат да ползват някои улеснения.

Когато клиент извършва едновременно няколко превода, той има възможност да ги запази и след това да ги подпише и изпрати с един SMS код. За целта потребителят попълва електронната форма за нареждане на кредитен превод и натиска бутон „ЗАПАЗИ“, като платежното нареждане се съхранява в секция „Неизпратени“. След попълване и запазване на всички желани плащания, потребителят може да ги прегледа, да ги подпише и изпрати, като за всеки превод трябва да маркира чек бокс „Подпиши“ и чек бокс „Изпрати“.

С натискане на бутона „ПОТВЪРДИ“ клиентът вижда информация за преводите в табличен вид и поле за въвеждане на SMS код. Този код за потвърждение се изпраща на посочения от клиента мобилен телефон.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Фирмите представят
Преглед на тенденциите и обобщение на ERP пазара през 2018

Преглед на тенденциите и обобщение на ERP пазара през 2018

Какви нови и интересни неща може да ни разкаже Пламен Боев от Елит Софтуер

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Само за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жениСамо за 6 месеца инициативата Vue Vixens е обучила над 400 жени

Интервю с Джен Лупър, старши developer advocate в Progress и основател на Vue Vixens, лектор на конференцията DevReach 2018

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас