Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Цифрова телевизия
25 авг
2017
 
 

Добрата широколентова връзка стимулира онлайн съдържанието за деца

По данни на IHS Markit детските видео услуги по заявка са скочили със 136% за периода 2012 – 2016 г.

2637 прочитания, 0 коментара

По-бързата широколентова свързаност към интернет и масовото разпространение на свързани устройства са довели до огромно нарастване със 136% на детските видео услуги по заявка за периода 2012 до 2016 г. Преди 5 години те са били само 74, докато през миналата година техният брой е достигнал 175, показват данните на IHS Markit. Навлизането на все повече видео услуги е стимулирано и от по-лесните начини за онлайн разплащания, предлагането на защитена среда за съдържание, подходящо именно за тази възрастова група, както и създаването на все повече оригинално и ексклузивно за определени OTT услуги онлайн съдържание.

По данни на IHS Markit детските видео услуги по заявка са скочили със 136% за периода 2012 – 2016 г.

„Броят на видеото по заявка, предназначено за детската аудитория, преживя истински бум през последните 5 г., като традиционните линейни ТВ канали достигнаха до своята аудитория онлайн, а и редица нови играчи като Amazon, Netflix и YouTube също се включиха в битката за малките зрители“, обяснява Тим Уесткот, главен анализатор в IHS Markit. - Децата далеч не са толкова лоялни към съществуващите медии като по-възрастните зрители, така че това е битка не са само за аудиторията под 12 г., а и за създаване на разпознаваемост на марката сред бъдещите потребители.“

Прочетете още: IHS Markit: След десетилетие IoT устройствата ще са масови

Според последния доклад на IHS Markit, в Западна Европа има най-голям брой детски видео услуги по заявка – общо 65 в края на 2016 г. В страните от Азиатско-Тихоокеанския регион действат 52 услуги, изпреварвайки Северна Америка, където разнообразието е по-малко.

Географско разпределени на детските VoD услуги

Около 90 на сто от услугите са достъпни през мобилни устройства, включително таблети, както и на други платформи като PC браузъри и мултимедийни устройства за хола – телевизори, геймърски конзоли и Blu-Ray плейъри. Една трета от услугите, специализирани за детската аудитория, са достъпни само през мобилни устройства.

Според данните на IHS Markit, 51 на сто от услугите се предлагат на абонаментен принцип, следвани от видео, безплатно за гледане – 26% от услугите. Останалите се предоставят при плащане на еднократна такса или чрез транзакция.

„Появата на редица магазини за смартфон приложения доведе до нова вълна от абонаментни услуги. Освен възможност за предлагане на защитена среда за малките деца, те могат да бъдат пуснати в целия свят много по-бързо и с минимални разходи спрямо линейните ТВ канали“, обяснява Киа Линг Тео, анализатор от IHS Markit.

В проучването са обхванати 189 услуги по заявка, които предлагат съдържание за деца или като част от по-масова услуга, или са специално насочени към тази възрастова група. Някои са достъпни само в една страна, други са регионални, но има и услуги с глобално присъствие. IHS Markit не е включила сайтове тип „ТВ навсякъде“, предлагани от планитени ТВ канали, YouTube канали и др.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Тод Англин, Progress:  София има страхотна общност от софтуерни разработчициТод Англин, Progress: София има страхотна общност от софтуерни разработчици

Конференцията DevReach се завръща в София, има месец до събитието, а всички билети вече са разпродадени, коментира главният евангелист на Progress.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас