Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | ERP, CRM, BI
22 авг
2017
 
 

Некст Консулт отчетe силен интерес към своята Salesforce CRM академия

3511 прочитания

Висок интерес към своята серия от обучения по стратегически продажби CRM отчете родната Некст Консулт (Next Consult). Фирмата проведе своята „Лятна Salesforce CRM академия 2017“ през юли и август в пет български града, в която участваха стотици бизнес потребители от цялата страна.

Според компанията инициативата е срещнала огромен интерес сред деловите среди. Във фокуса на Академията бяха философията на CRM (управление на взаимоотношенията с клиентите) и съвременните практики в маркетинга, продажбите и обслужването.

Втори акцент бе поставен върху т.нар. дигитална трансформация и Salesforce.com като инструмент за нейното постигане. Некст Консулт е партньор на доставчика на облачни CRM решения.

Прочетете още: Некст Консулт стартира CRM академия в четири града

Лятната Salesforce CRM академия 2017 стартира с първо обучение в София на 14 юли, в което участваха над 70 представители на бизнеса. Последваха специализирани обучения в Пловдив и Бургас в края на юли и в Русе и Варна в средата на август.

Събитията във всички градове преминаха при голям интерес и активност от страна на аудиторията, с дискусии по реални казуси, които вълнуват бизнеса и движат икономиката. Представители на различни по дейност и мащаб компании споделиха своя опит по актуални въпроси като продажби и персонализиране на услугите за всеки клиент, задържане и ангажиране на клиентите с компанията и бранда, структуриране и проследимост на активностите и итерации с клиента, прогнозиране и планиране.

Градът под тепетата се очертава трайно като вторият най-атрактивен за бизнес след столицата, което пролича и по време на Академията, отбелязват от фирмата. След Пловдив се нареждат морските първенци Варна и Бургас с незначителна разлика, а „малката Виена“ – Русе – изненадва с голям растеж и динамика.

Целта на Лятната академия бе да подпомогне бизнес хората, като им покаже нови и „добре забравени стари“ подходи, с помощта на които да станат по-бързи и по-добри от конкурентите си, да продават повече на местния и външните пазари, подчертават от Некст Консулт. Обучението напомни на компаниите, че докато са фокусирани върху това да развиват бизнеса, не бива да забравят за още един също толкова ценен ресурс, колкото клиентите, а именно – служителите. Високата удовлетвореност и на едните, и на другите е условие за постигане на устойчиво развитие и успех.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
Интервю
Фирмите представят
Дизайнерската WiFi система Covr на D-Link осигурява супербързо покритие и в големи домове

Дизайнерската WiFi система Covr на D-Link осигурява супербързо покритие и в големи домове

D-Link предложи Wi-Fi системи за два и три честотни обхвата, използващи технологията MU-MIMO

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Иван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ниИван Георгиев, Kaufland Service: Развитието е ключово за бизнеса ни

Марката Кауфланд е позната у нас с веригата си от хипермаркети. Малцина обаче знаят, че от България се поддържат някои от нейните ключови системи, както и че тук се разработват перспективни технологии, които тепърва ще бъдат внедрявани в...

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас