Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Образование
18 юли
2017
 
 

Над 40% от онлайн продажбите през лятото са през мобилни устройства

1622 прочитания, 0 коментара

Ръст на пазаруването през телефони и таблети през месеците юли и август отчита технологичната компания RTB House. Конверсиите са съответно 60% и 58% по-високи от средните за годината, като мобилните устройства съставляват 44% от всички продажби през юли и 41% през август.

От фирмата коментират, че сезонноста в маркетинг кампаниите не е зависима само от промоции и разпродажби. Откакто мобилните телефони са част от ежедневието, дялът на продажбите през компютър постоянно спада.

Прочетете още: Една трета от онлайн покупките биват връщани

Според последния глобален доклад за онлайн приходите от продажби на PWC (Internet Advertising Revenue Report), оборотът на дигиталните реклами стига 72,5млрд. долара през 2016 г. Приходът е с 22% по-висок от този през 2015-а и за първи път в историята мобилната реклама съставлява повече от половината от този бюджет – 36,6 млрд. долара

Данните на RTB House от 1000 кампании на 40 пазара в Европа, Латинска Америка, Азия, Близкия Изток и Африка отчитат ръст на мобилните конверсии между 27% и 36% над средните за годината. 28% през юли и 30% през август от всички онлайн продажби се случват през мобилни устройства.

В България резултатите са значително завишени. През юли и август конверсиите са съответно 60% и 58% по-високи от средните за годината, а мобилните телефони и таблетите съставляват 44% от всички продажби през юли и 41% през август.

Маркетинг специалистите трябва да са наясно не само със сезонността в продажбите, но и с вида екран, на който се появява рекламата, както и със стоките, които потребителите търсят по време на летните ваканции, посочва Каталин Емилиан, мениджър за България и Румъния на RTB House.

На глобалните пазари в първите 5 месеца на миналата година мобилните конверсии са били едва 19% от общия брой, а в същия период през 2017 г. компанията отчита над 28% – повече от 50% ръст. Затова и прогнозата за настоящите летни месеци е за нов подобен скок.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ

Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас