Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Телекомуникации
07 юли
2017
 
 

ICN.Bg внедри cMailPro в телеком гиганта Orange

Иновативният български софтуер вече се предлага на 19,5 млн. потребители в целия свят.

2250 прочитания, 0 коментара

Решението на ICN.Bg за бизнес електронна поща cMailPro бе внедрено в още 3 телекомуникационни оператора. През 2016 г. българският софтуерен продукт е спечелил доверието на френския гигант Orange Group, с поделения, предоставящи телекомуникационни услуги в целия свят.

През 2016 г. българската компания е внедрила продукта си cMailPro в най-големия телеком оператор в Судан – Sundatel, изграждайки мощен динамичен клъстер. Освен в Судан, ICN.Bg е спечелила още 3 нови проекта, в които нейният продукт ще бъде включен в портфолиото от услуги на Националния телеком на Шри Ланка и на поделенията на Orange Group в Мавриций и Тунис. Операторите ще могат да предлагат на своите клиенти един завършен бизнес продукт от типа обединено комуникационно решение като услуга (UcaaS), който дава по-голямата гъвкавост, удобство и оптимизиране на разходите.

Юлиян Бориславов, управител на ICN.Bg. Снимка: ICN

Прочетете още: Пазарът на облачни услуги в България – във фокус са качеството и приложимостта

„По този начин cMailPro ще се предлага на международен пазар от над 19,5 милиона потребители, обяснява Юлиян Бориславов, управител на ICN.Bg. - През 2016г. финализирахме сделките за тези проекти, а през 2017г. се очаква окончателното завършване на самите проекти.“

Според прогнозите на експертите, благодарение на интеграцията на иновативната бизнес е-поща операторите ще отбележат чувствителен ръст на ключовия показател среден месечен приход от потребител (ARPU), ще подобрят удовлетвореността на потребителите и в резултат ще задържат повече клиенти на конкретния доставчик на услугата. Допълнително предимство е високото ниво на сигурност за потребителя и спазването на законовите и регулаторни изисквания на конкретните държави (за предпазването на чувствителната информация) от страна на телекомите.

Иновативното решение за бизнес електронна поща cMailPro предлага широк набор от инструменти, подобряващи ежедневната комуникация и съвместната работа - бизнес е-поща, телефония, криптиран корпоративен чат, управление на контактите, споделени календари и задачи, споделяне на файлове и други.

„Сред основните ползи, които предоставя на телекомите cMailPro, е по-ефективната работа и същевременно предлагане на комуникационни услуги от най-висок клас, коментират от ICN.Bg. - Специализираният софтуер е изключително лек и оптимизиран. Неговите технически изисквания са значително по-ниски от тези на конкурентни продукти, като се подобрява използването на сървърните ресурси и въпреки това динамичният клъстър е много по-гъвкав и производителен. По този начин инфраструктурата, която е нужна за надеждната работа на UCaaS решение от този клас, намалява до 10 пъти. Това означава, че инвестицията в специализирано оборудване е близо 10 пъти по-малка и така се намаляват още повече разходите за интеграция на продукта“, допълват от българската компания разработчик.

Конкурентно предимство на българското решение е и повишаването на сигурността. Всички комуникационни канали са криптирани и чувствителните фирмени данни са защитени от кражба. „За да отговорят на законовите регулации в сферата, телекомите търсят такива високотехнологични комуникационни решения, които са доказали своите качества като защитени продукти“, обясняват от ICN.Bg.

cMailPro работи като динамична клъстерна инфраструктура, изцяло изградена и поддържана от ICN.Bg. Характеризира се с голяма производителност при управление на голям брой потребители, предоставя изключително ниво на достъпност при работа с чувствителни и критични данни.

При клъстерната инфраструктура продуктът се управлява глобално, той работи на много места едновременно, не се налагат обновяване на всяка машина поотделно. Това спестява нуждата от непрекъснато администриране и управление на услугата при промяна в изискванията към продукта.

И в трите телекома (в Шри Ланка, Мавриций и Тунис) ще бъде внедрен и друг иновативен продукт, разработен от ICN.Bg – ActiveAuth. Този инструмент за двустъпкова биометрична верификация притежава защитен патент в САЩ. Той допълнително удостоверява самоличността на потребителя във важни бизнес системи. Продуктът защитава от неоторизиран достъп до лични и работни системи, хакерски атаки към формите за вход, подслушване и кражба на пароли и др. Проверката за самоличност се извършва чрез няколко метода по избор – чрез биометрични данни (пръстов отпечатък), чрез SMS парола, чрез еднократна парола (One-time password), чрез автоматизирано гласово повикване и др.

Повече информация за внедрените решения и интервю с Юлиян Бориславов, управител на ICN.bg, очаквайте в следващия брой на в. Computerworld.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ

Фирмите представят

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас