Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Бизнес
30 юни
2017
 
 

Бизнесът с приложения ще достигне $6300 млрд. през 2021 г.

Потребителите ще прекарват в приложенията общо 3500 милиарда часа

2784 прочитания

През 2021 г. глобалната икономика, свързана с приложенията, ще достигне общ обем на продажбите от $6,3 трилиона ($6300 млрд.), докато през 2016 г. те са били на стойност $1,3 трилиона. Всеки мобилен потребител ще генерира средно по $1000 приходи на година, според App Annie.

Бизнесът с приложения ще достигне $6300 млрд. през 2021 г.

Повишените приходи ще са резултат главно от повечето време, прекарано вътре в приложенията и нарастващото проникване на смартфоните в развиващите се страни, допълнени от стабилно увеличаващото се рекламиране в самите мобилни приложения и на средствата, изразходвани през мобилната търговия, които ще станат основни елементи от ежедневния ни мобилен живот, пише още в доклада.

Прочетете още: Седем прогнози на CELLUM за мобилните разплащания през 2017 г.

Същевременно базата от потребители, използващи приложения, ще се удвои от 3,4 милиарда човека на 6,3 милиарда, а времето, прекарано вътре в приложенията ще нарасне от 1,6 трилиона часа през 2016 г. на 3,5 трилиона часа.

Проучването отчита, че истинският ефект от приложения може да надхвърли сумата от $6,3 трилиона, тъй като бизнесът може да се възползва от мобилната индустрия и без директно да получава пари от приложенията. Това се вижда например при нарасналата употреба на приложения за банкиране на дребно, което сваля разходите за институции като Bank of America и Barclays, намалявайки посещенията на място в клоновете.

Мобилната търговия пък е описана в доклада като най-големият стимул за ръста на мобилната икономика. App Annie прогнозира, че мобилното пазаруване ще нарасне от $344 на един потребител през 2016 г. на $946 на потребител през 2021, като китайските потребители ще купуват 3 пъти повече храна през мобилните си устройства от американците и ще прехвърлят два пъти повече пари през приложения.

Ще нарасне и общата сума, изхарчена годишо през магазини за приложения, реклами в приложенията и мобилна търговия. През 2016 г. тя е била $379 на потребител, а след 5 г. ще стане $1008 благодарение на иновациите и миграцията от физически транзакции към мобилни. Един от ярките примери е Alibaba, която твърди, че генерира през мобилни устройства 79% от общата стойност на транзакции от китайските си онлайн магазини за фискалната 2016 г.

От всички категории продукти „инвестициите“ в игри ще нараснат най-бързо от около $50 млрд. през 2016 г. до $105 млрд. през 2021 г., а разходите за приложения, които не са игри, ще се утроят от $11,5 млрд. през 2016 г. на над $34 млрд. през 2021.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ

Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Рей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриденРей О’Фаръл, VMware: Светът на облаците ще е хибриден

Техническият директор на компанията е уверен, че публичните услуги няма да заменят собствените сървъри.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас