Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
IDG  •  PC World  •  Computerworld  •  CIO  •  CFO  •  Networkworld  •  Дискусии  •  Кариерна зона  •  Събития
COMPUTERWORLD | Мобилни
27 юни
2017
 
 

Над 50% повече данни в първата седмица след падането на роуминга

Регулацията RLAH (роуминг като у дома) вече се отразява на потреблението.

1871 прочитания, 0 коментара

Значително увеличение на роуминг трафика в страните от Европейския съюз се забелязва през първата седмица след влизането в сила на европейската регулация за „роуминг като у дома“ (RLAN) на 15 юни т.г. Някои оператори са отчели 50% и допри повече роуминг данни и над 25% повече при разговорите, които са станали по-дълги отпреди.

Това твърдят от Starhome Mach, които са внедрили специално RLAH решение във водещи европейски телекоми за минимизиране на рисковете от постоянно ползващи роуминг потребители и за спазване на политиката за честна употреба.

Според анализаторите, влизането в сила на новите правила съвпада с летните ваканционен сезон, съчетан с разбирането на регулацията от все по-широк кръг потребители. Прогнозите им са, че роуминг трафикът през лятото ще скочи с над 400%. Това важи с особена сила за притежателите на висок клас Android смартфони и iPhone, които са свикнали да ползват много мултимедийно съдържание на своите апарати, при това не само за гледане, а за качване в социалните мрежи, YouTube, Instagram и др.

Прочетете още: Новите правила за роуминга в ЕС влязоха в сила

Притежателите на iPhone са свикнали да ползват много мултимедийно съдържание на своите апарати

Именно затова мобилните оператори се нуждаят от решение, което едновременно да им гарантира спазване на новите регулаторни изисквания (някои от детайлите за предоставяните мобилни данни в роуминг са доста сложни и включват редица изчисления). Същевременно телекомите трябва да запазят „финансовото“ здраве на своя бизнес на едро (разплащането с операторите в другите страни) , но и да запазят удовлетвореността на своите абонати.

В новата реалност телекомите се нуждаят от решения, които да им помогнат да контролират разходите си по-ефективно, да защитят роуминг приходите си и да подсилят взаимоотношенията си с потребителите, коментират от Starhome Mach.

НАЙ-НОВИ НАЙ-ЧЕТЕНИ ПРЕПОРЪЧАНИ
ТОП100 НА ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ КОМПАНИИ


Слайдшоу
ИНТЕРВЮ
Стандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOMСтандартизирането към добрите практики на ITIL: приоритет за VIVACOM

Разговор с Росен Тончев, новият директор на дирекция „Информационни технологии“ на телекомуникационния оператор.

ПРИЛОЖЕНИЯ
АНКЕТА

Какво мислите за FireFox OS?

Информация за Вас